www.turistika-brdy.cz | www.ohkpb.cz | www.kdno.cz |

Příbramští zastupitelé dali zelenou rekonstrukci příbramského aquaparku

2016-11-16 10:41:21 | Město Příbram, Pavlína Svobodová ©

V příbramském aquaparku nejvíce chybí zážitkový bazén, wellnes, větší nabídka saun a parních kabin, více skluzavek a tobogánů, je tam málo míst k odpočinku a nevyhovující základní zázemí. Tato přání, nápady, ale mnohdy i stížnosti, které obyvatelé města Příbrami vyjádřili v nedávné anketě, vyslyšeli příbramští zastupitelé, kteří na svém jednání 14. listopadu 2016 záměr rozsáhlé rekonstrukce většinově schválili. Náklady se předběžně odhadují na 250 milionů korun.

Foto

Příbramští zastupitelé dali zelenou rekonstrukci příbramského aquaparku.
(Foto Pavlína Svobodová ©)

Během několikahodinové diskuse, kdy zastupitelé rozhodovali v zásadě o dvou variantách – střízlivější se zachováním stávající nabídky nebo nákladnější s větší přestavbou – nakonec vybrali tu rozsáhlejší. Ta mimo jiné počítá s přístavbou relaxačního a saunového světa o rozloze 1000 metrů čtverečních a rozšířením bazénu o dvě plavecké dráhy.

„Jsem velice rád, že nevyhrála varianta postupného dochátrání se až do smutného konce,“ zhodnotil rozhodování zastupitelů starosta města Příbrami Jindřich Vařeka s upozorněním na to, že Příbram má ve srovnání s jinými městy minimum vlastních finančních zdrojů. Podle starosty má však i něco navíc, co jiná města nemají. „Novák, který projde již v příštím roce velikou rekonstrukcí, hned dvě haly s ledovou plochou, volejbalovou halu, dva hotely, z toho jeden po čerstvé rekonstrukci, to vše prakticky na jednom místě,“ vyzdvihnul starosta s důrazem na to, že po pondělním hlasování zastupitelů nově přibudou relaxační i adrenalinové bazény s teplou vodou, sauny a posilovna.

„To všechno dohromady vytvoří již v průběhu příštích dvou až tří let jeden celek a tím budou sportovní zařízení města, která přestanou ujídat z městského rozpočtu 20 milionů ročně. Přitom možnosti sportovního a relaxačního vyžití se pro Příbramáky změní k nepoznání. Příbram dostala vizi a reálnou šanci stát se lepším místem k životu,“ zdůraznil starosta Vařeka.

Co vše se bude kolem přestavby aquaparku dít?

Rekonstrukce šaten a sprch, rozšíření wellness zóny (několik druhů saun a parních lázní, relaxační bazén s hydromasážními lavicemi, zážitkové sprchy, Kneippův chodník a další), více vodních atrakcí pro děti a mládež, rozšíření plaveckého bazénu o dvě dráhy a úprava odvodnění pochozích ploch kolem něj, rekonstrukce vířivých van, výměna a doplnění stávající bazénové technologie nebo opravy a úpravy stavebních konstrukcí. To je pouhý základní výčet úprav. „Naše přesvědčení investovat do areálu a do nových technologií vychází z toho, že díky rekonstrukci a nastavení odpovídající úrovně služeb pro sport a relaxaci bude možné snížit provozní náklady a zároveň díky atraktivitě areálu zvýšit návštěvnost a tím i tržby,“ argumentoval místostarosta města Příbrami Václav Švenda.

Hrubé náklady na celkovou modernizaci jsou předběžně odhadovány na cca 250 milionů korun, město by mělo akci financovat z úvěru. Vzhledem k rozhodnutí zastupitelů se již může začít pracovat na projektové dokumentaci. Aquapark bude během rekonstrukce kompletně uzavřen, stavět by se mělo začít nejdříve na podzim roku 2017 (velice hrubý odhad), doba rekonstrukce se odhaduje cca na jeden rok.

Co se týče letního koupaliště, k větší rekonstrukci se zastupitelé prozatím nepřiklonili. Souhlasili však s novostavbou dětského brouzdaliště a novým zázemím pro návštěvníky – převlékacími kabinami, toaletami a občerstvením.

V současné době je plavecký areál v ulici Legionářů, vystavěný v roce 1977, morálně a technicky zastaralý a potřeba zásadní stavebně-technické rekonstrukce je doslova nutností. Kromě nezbytně nutné rekonstrukce celého objektu a jeho technologických částí však především vyžaduje doplnění nových služeb pro další zákaznické skupiny, které doposud nemají důvod k návštěvě tohoto zařízení. Je třeba vybudovat kvalitní a atraktivní dětské bazény, postavit novou toboganovou věž, vybudovat nové haly s relaxačními bazény, fitness a dostatečnou odpočinkovou plochou a chybět nemůže ani wellness středisko s atraktivním saunovým světem.

Vnitřní zařízení obsahuje plavecký bazén o délce 25 metrů a šířce 15 metrů, dětský bazén o velikosti 12,5 x 6,5 metrů a dvě vířivé relaxační vany. Dále jsou zde k dispozici parní kabina a finská sauna, která je umístěna ve třetím nadzemním podlaží a funguje samostatně.

Venkovní letní koupaliště obsahuje 50 metrů dlouhý bazén o šířce 20 metrů a dětské brouzdaliště o velikosti 5 x 3,5 metrů.

Součástí zařízení je i krytá sportovní hala, v bezprostřední blízkosti celého areálu jsou dvě kryté haly s ledovou plochou a nedaleko se také nachází rozlehlý sportovně relaxační přírodní areál Nový rybník, zvaný Novák.

Více informací o Sportovních zařízeních města Příbrami zde: szm.pb.cz.


Pavlína Svobodová, tisková mluvčí


Město Příbram, Pavlína Svobodová ©


Tato diskuse již byla ukončena.
Autor:PavelS Vloženo: 2016-11-17 16:26:08 IP: 109.72.15.***
Tak máme vybranou nádhernou variantu a nyní by se mělo přestat s turistikou po bazénech a začít pracovat. Především vykouzlit požadovaná parkovací místa a hlavně najmout NEZÁVISLÉHO ekonomického odborníka, který posoudí všechny aspekty, mj. kupní sílu obyvatelstva, spádovou oblast vzhledem k blízkosti Prahy a jiných center. Srovnávat návratnost investice v Příbrami s Mladou Boleslaví nebo Prahou je přece nesmysl. Ta částka je astronomická a přitom by se podstatná část měla vrátit do pěti let, neboť jak bylo řečeno, po té době začne po počátečním boomu návštěvnost klesat. Vypracovaná analýza včetně uvažované výše vstupného a příslušných opatření na straně příjmů města (zvýšení daní a poplatků) by měla být předložena občanům k posouzení v referendu nebo volbách. Žádná ze stran vládnoucích ekonomických dobrodruhů totiž nic podobného v programu neměla.
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 19:13:30 IP: 176.62.232.***
S930: pokud jste měl na mysli mojí reakci na rozpočet města, tak zde určitě není prostor na diskuzi nad jednotlivými kapitolami rozpočtu, přečíst si pár čísel není kvalifikovaná diskuze. Zůstatek hotovosti není žádné cashflow. Podvědomě věřím p.Dvořákovi a z jeho reakcí mi pod čarou vyplýva, že z celé rekonstrikce bude mít ještě hodně zamotanou hlavu. Děkuji za vyjádření.
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-16 18:56:28 IP: 109.72.12.***
Stáňa V: má písemná výtka na technické a technologické (z mého pohledu) nedostatky v době projektu (jenž nebyl veřejně diskutován podobně jako tomu je v současné době u rekonstrukce bazénu) zůstal ze strany tehdejší radnice bez odezvy. Trestní oznámení na neznámého pachatele (měla-li jste tohle na mysli) jsem nepodal, neboť nemaje neoddiskutovatelných důkazů a finančních prostředků na možnou budoucí právní obranu, protože některé osoby tehdejší radnice trpělo (a dodnes trpí) mstivostí. Ta je bohužel téměř exponenciálně zvyšována hierarchálním postavením. Tedy mnoho informací jsem si alespoň zjistil abych nyní mohl "dělat chytrého" (mířila-li Vaše reakce sem). Ne tak jako Vy v reakci na pí.Frýbertovou 2016-11-16 17:24:26. Nicméně děkuji za Váš názor.
Autor:Zdeněk Šlehofer st. Vloženo: 2016-11-16 18:53:36 IP: 176.98.110.***
Paní Stáňa V. (???) je skvělý pozorovatel dětí, ale na kole najet a vyjet z té supercyklostezky by jí asi moc nešlo. To jsou dobře popsané činnosti od S930. Jinak výše uvedený článek je na jiné téma.
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-16 18:46:50 IP: 109.72.12.***
Pepíno: bohužel máte s největší pravděpodobností pravdu. Proto se domnívám, že by se do venkovní části nemělo investovat vůbec. Nevím zda by bylo možné na současném parkovišti vystavět parkovací dům, možná to je zcestné. Ale dával-li jsem ve svém příspěvku níže za příklad Beroun pak je potřeba říci, že tam není parkování přímo u bazénu řešeno téměř vůbec (nepočítaje stání pro cca 30 aut). Tam se parkování odehrává v přilehlých ulicích (v případě velké návštěvnosti). To se bohužel může stát i zde.
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 18:43:23 IP: 176.62.232.***
Když máte vše tak zmapované, tak co jste proti této, podle vás nepovedené rekonstrukci dělal vy? A jestli si někdo "namastil kapsu", tak nejspíš víte kdo, tak proč jste to neřešil? Chodila a občas jezdila touto ulicí dříve a využívám jí někdy i nyní a myslím, že ten rozdíl je naprosto nesrovantelný. Ale zase jsme se v diskuzi od bazénu dostali, jak je tu obvyklé, někam úplně jinam o).
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-16 18:35:53 IP: 109.72.12.***
Stáňa V: cca 400 metrů dlouhá cyklostezka. Ohraničená vlastním začátkem a koncem bez návaznosti v jakémkoli směru. Po cca 40 až 80 metrech přerušovaná silničním obousměrným odbočovacím pruhem jehož přejezd je možný dosáhnout po dvojím téměř kolmém odbočení přičemž stejné odbočení je provedeno ihned po přejezdu k návratu na primární směr. Nepočítaje odbočku na parkoviště jenž je ve většině případů ve směru případné jízdy na kole či chůze obsazen osobním vozem. Rádoby protiskluzný povrch dlažby v zimě neudržovatelný. Zelený pás v šíři 1 metr přerušovaný dlaždicí sloužící k jeho překročení pokud tedy není zarostlá trávou neb údržba není jednoduchá či ukradená. Zpomalovací retardéry postrádající takový úhel nájezdu, který při zpomalení vozu jej zároveň nepoškodí. Dál nemá význam popisovat - technicky a technologicky amatérské diletantsví, ale věřím, že si někdo namastil kapsu. Pro výuku jízdy na in line zcela nevyhovující, řekl bych životu nebezpečné. Ale ano, potkáte jich tam spousty nejen proto, že po levé straně jsou 2 mateřské školky a základní škola, ale proto, že právě ty malé děti nemají kam jinam jít!!
Autor:tonda Vloženo: 2016-11-16 18:21:21 IP: 176.98.110.***
dobrý večer všem položte dotaz p.Šedivému, jak probíhala a kolik stála rekonstrukce ul.Rožmítálská na Březových horách .A co bylo zaplaceno a uděláno....kanalizace.Potom at ochránce mlčí.
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 17:54:21 IP: 176.62.232.***
A že je silnice úzká a jinak než jednosměrná ani být nemůže, je jen dobře, protože je zde škola, dvě školky.
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 17:52:00 IP: 176.62.232.***
Pro p.Šlehfrová: když náhodou projdu ul.bř.Čapků, tak na ní od jara do podzimu potkám děti, jak se učí na kolech, nebo kolečkových bruslích. A pokud sem viděla, sanitka parkovala na tom dostatečně širokém chodníku. Mně se zrovna tahle rekonstrukce líbí.
Autor:L.Šlehoferová Vloženo: 2016-11-16 17:44:07 IP: 176.98.110.***
Pan MUDr.šedivý se vztekal jak malý ratlík a moc hezky práskl dveřmi.Moc dobře si pamatuji jeho chování při prodeji polikliniky.V pondělí zcela mimo řeč připomenul jak opravovali školky a silnice.Ulice Bratří Čapků ta se jim moc "povedla".Chodník ve směru jízdy je zbytečně široký-zámková dlažba,souběžná cyklostezka "celých" 500 m dlouhá má asfaltový povrch,většina chodců chodí tedy po cyklostezce.Zelený pruh ji odděluje od jednosměrné silnice.Ta je tak úzká,že když na ní zastaví pošta,sanitka,popeláři,nebo jiné vozidlo,nemáte šanci pokračovat v jízdě.Jediná výhoda po rekonstrukci je šikmé parkování a proto tam je více parkovacích míst.Jinde v Evropě je cyklostezka součástí silnice a je tedy možnost manipulace.Navíc ta naše cyklostezka nemá návaznost.Stejně se panu Šedivému"povedlo" zrušit odbočovací pruh na Skalce.Kdyby byl alespoň takový frajer a přiznal,že pan Dvořák dělá rozpočet kvalitně a přiškrtil nesmyslné výdaje.
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 17:27:20 IP: 176.62.232.***
Pro p.Frýbrtovou: taky se dá rozpočet vylepšit zvýšovaním dani o)
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 17:24:26 IP: 176.62.232.***
Pro p.Frýbrtovou: rozpočty města jsem neviděla, ale pokud se neinvestuje, tak se šetří. Opravila dvě náměstí, velká část komunikací, město získalo z dotačného programu IPRM x mil., za které si valná část domů vyměnila onka, zateplilo, postavilo plynové kotelny, kolektory, opravilo střechy, zas tak málo to není. Když se říká A, musí se říct i to B.
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2016-11-16 17:13:12 IP: 109.72.12.***
Stáňa V: Napsala jste to poněkud nepřesně. Nezajímá mně ani pan Šedivý a ani pan Král. Co mi ale vadí je to, jak se pan Šedivý najednou pasuje do role ochránce městské pokladny. Zrovna on, který tu příležitost měl tak dlouho, a konečný výsledek jsme měli možnost vidět všichni (tedy ti, kteří ho vidět chtěli). Co říkáte na to, že má město momentálně přebytek v rozpočtu 95.000.000,- Kč? Celé dlouhé roky, kdy tekly do městské kasy příjmy z prodejů bytů, nebytových prostor (na Náměstí 17. listopadu, 1. poliklinika, aj.), z prodejů pozemků a dokonce i projektových dokumentací, jsem si nikdy nevšimla že by hospodaření města skončila s výrazným přebytkem.
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 17:01:50 IP: 176.62.232.***
Pro p.Frýbrtová: kupte kytku a běžte dát p.starostovi pusu.
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2016-11-16 16:52:02 IP: 109.72.12.***
Dana M.: Ano, opravdu to zní úsměvně (zároveň ale to je velmi velmi smutné) od člověka který DVANÁCT let měl na starosti městské finance a měl hlavní slovo v tom kam investovat. Souhlasím s Vámi i v tom, že už pan Šedivý neví co by si vymyslel za hloupost, protože nějaký pádný a pravdivý argument proti starostovi nemá a to je dobře.
Autor:Pepíno Vloženo: 2016-11-16 16:38:14 IP: 89.103.50.***
Nedílnou součástí každé projektové dokumentace je parkovací stání. S každým rodinným domem, bytovou jednotkou, prodejnou, supermarketem, veřejnou stavbou, musí podle prováděcí vyhlášky ke stavebnímu zákonu vzniknout odpovídající počet parkovacích míst. V případě aquaparku musí být parkovací místa navýšena vzhledem k přístavbě aquaparku (1000m2). Bude to oříšek a nepomůže tomu ani katastrofální úroveň stavebního úřadu, který povolí všechno bez ohledu na např. územní plán (nové parkoviště v místech veřejné zeleně, přeloženo v místech která slouží výhradně jako klidové zóny a z dikce územního plánu se jedná o nezastavitelná území). Kdo sledoval zastupitelstvo pozorně a umí sečíst kolik je 1 + 1, tak má jasno. Venkovní bazén bude zrušen na úkor parkoviště a venkovní koupání bude na nově zrekonstruovaném areálu na Nováku. Je to asi jediné možné řešení, vzhledem ke stísněným podmínkám na lokalitě a asi správné.
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 16:30:35 IP: 176.62.232.***
Tady se jedná o zadlužení města cca 300mil. a jak je vidět dle názorů některých diskutujících, tak jediné co je zajímá, je p.Šedivý, popř.p.Král(nechápu, že nevypracoval oponentní projekt o)). Asi to budou ti, co jejich prioritním zájmem je "boj" v Příbrami, místo prosperity města. Osobně jsem za zpoplatnění mimo návštěvníků bazénu. Pokud návštěvníci pohodlně nazaparkují, nebudou sem jezdit.
Autor:Dana M. Vloženo: 2016-11-16 16:01:45 IP: 79.172.193.***
M. Frýbertová: naprostý souhlas k zastupiteli Šedivému, jak už jsem napsala v diskuzi po článkem k poslednímu zastupitelstvu: Nejvíc mě pobavil včera zastupitel Šedivý. Jak mu najednou šlo o blaho města Příbram, jak skoro ukápnul slzu, když dramaticky popisoval, jak chátrá městský majetek, Ernestinum je těsně před zřícením a školy a školky pomalu padají nebohým dětem na hlavu. Jak úsměvně to zní od člověka, který si „přihrál“ luxusní městský byt, který si ještě před tím nechal nákladně zrekonstruovat a o jeho investicích (především do sebe) se dodnes hovoří. A když už neví, co by vymyslel za hloupost, tak alespoň napadá „řízení schůze“. Opravdu trapné a v případě I. Šedivého i drzost a arogance.
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2016-11-16 15:50:07 IP: 109.72.12.***
S930: Zpoplatnit, s výjimkou platících návštěvníků budoucího aquaparku.
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-16 15:45:02 IP: 109.72.5.***
Zdenek: otázka parkování je vždy a všude velmi problematická vzhledem k tomu, že se má lidstvo velmi dobře včetně občanů ČR potažmo města Příbrami (mnoho lidí disponuje více než jedním vozem). Skutečně je to ožahavé téma, nejenom jako součást aquaparku. Asi teď rozpoutám diskusní peklo, ale: je někde psáno, že parkoviště u bazénu má sloužit jako veřejné parkoviště pro osobní vozy, autobusy a dodávky? Tedy permanentně? Oplotit? Zpoplatnit? vybudovat parkovací dům? Každý kdo má nějakou zkušenost, navrhněte něco. Čestlice ? Parkování za 30,-Kč / vjezd. Beroun? Parkovací automat na 1 hodinu 10,-Kč ve všední dny do 18 hodin v sobotu do 12 a neděle volná. Příbram? V pohodě kdykoliv zdarma. Takže autobusy, firemní vozy atd...atd. Vím, že to zní nabubřele, ale taková je realita. To parkování se vyřešit musí. Ale nejděte někdo řešení......
Autor:Zdenek Vloženo: 2016-11-16 15:16:24 IP: 109.72.12.***
Ale pan Král má zcela pravdu! Kde budou lidi parkovat? O tom nemůže rozhodovat nikdo jiný, než projektanti a úředníci! Jak bylo řečeno na zastupitelstvu, dostanou za projekt asi 14 miliónů korun. Pan Král nic. Je hezké, že budeme mít nový bazén. Nutno ale podotknout, že stejnou opravu potřebuje také zimní stadion a Kulturní dům. Kde se vezmou peníze na tyto rekonstrukce? Zase půjčka?
Autor:Občan Pb Vloženo: 2016-11-16 15:15:46 IP: 176.98.110.***
Já těm variantám moc nerozumím , ale vždy dávám na názor p.Dvořáka,který je přes finance odborník. Díval jsem se na přenos a v diskuzi se moc jednoznačně nevyjádřil,a pokud jsem to správně pochopil,nejdříve navrhoval i jinou variantu, než se pak schválila. Bude-li se ještě dělat parkování a objeví se nějaký nečekaný problém, může to být ještě dražší.
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2016-11-16 14:54:54 IP: 109.72.12.***
Pořád mně nepřestává udivovat ta neskonalá drzost a arogance bývalého místostarosty Šedivého, který se ustavičně snaží poučovat současného starostu jak má vést jednání zastupitelstva. Zažila jsem osobně zastupitelstva, kdy se v minulosti například neudělilo slovo poslankyni (ze zákona mají poslanci ČR přednostní právo na ZM vystoupit), dále že občanům kteří chtěli vystoupit k právě projednávanému bodu se nedávalo slovo s tím, že tak mohou učinit až na konci zastupitelstva, kdy už tam skoro nikdo nebyl, a to ani část zastupitelů. Také jsem se zúčastnila jednání ZM o prodeji první polikliniky které vedl právě bývalý místostarosta. Obrázek o jeho způsobu "vedení ZM" si každý může udělat sám z videa Marcela Romanutti.
Autor:Petr Walczysko Vloženo: 2016-11-16 14:33:50 IP: 77.234.40.***
Nečekal jsem tak velkorysé rozmáchnutí ZM, ale jsem přímo nadšen, že se to povedlo. I na zastupitelstvu bylo řečeno, že dotace se daly čerpat do předloňského roku. Tak se ptejte těch, kdo v té době vládli, proč se do rekonstrukce aquaparku nepustili s možnými dotacemi. Například město Mladá Boleslav to stihlo a nyní má aquapark za 350 milionů Kč s 90% datacemi, tak je jasné kolik to stálo samotné město = 35 milionů Kč. Už nyní je zřejmé kam nová radnice kráčí, výsledky to ukazují a zavírají ústa oponentům. Někteří již mlčí, někteří ještě kopou a někteří mlátí dveřmi, viz poslední ZM.
Autor:L.Šlehoferová Vloženo: 2016-11-16 13:28:04 IP: 176.98.110.***
V rozpravě o rekonstrukci zaperlil pan Král.Otázkou ,jak chce vedení města řešit parkování,při větší návštěvnosti bazénu ? Čekala bych od zastupitele návrh řešení nikoli otázku ! Měl říci,přemýšlel jsem,jak vyřešit budoucí nedostatek parkovacích míst a možná by to šlo takto.Je mi úplně jedno,že je v opozici,čekám nápad a práci ve prospěch občanů. Vystoupení paní Stefanidisové bylo trapné a je jasně vidět,že není ani dost chytrá,aby alespoň neškodila.
Autor:Jarda Vloženo: 2016-11-16 12:34:04 IP: 89.176.13.***
Obávám se, že tohle bude drahá sranda. Vůbec nazývat tohle aquaparkem mi přijde i úsměvné. Aquapark je třeba v Čestlicích, to je něco úplně jiného.
Autor:Jarda Vloženo: 2016-11-16 12:30:34 IP: 89.176.13.***
Obávám se, že tohle bude hodně drahá sranda. A nazývat to celé aquaparkem mi přijde dost přehnané, je to spíš obyčejný bazén. Aquapark je třeba v Čestlicích, to je něco úplně jiného.
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-16 12:27:19 IP: 109.72.5.***
p.Dvořák v jednom ze svých vystoupení potvrdil, že Město bude mít nárok na vratku DPH. Tedy uvažuje se cena bez DPH. Nicméně Vaše obavy vzhledem k možnostem financování chápu
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-16 11:53:37 IP: 176.62.232.***
250mil.+dph je 300mil.,je to moc peněz, bazen máme příšerný, tohle je hodně těžký. Jen se trochu obávám, aby se pak nezvyšovala daň z nemovitosti, apod.záchraný akce, budu věřit, že ne.
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-16 11:47:33 IP: 109.72.5.***
hloupé na tom všem je, že teď nastoupí těžká byrokracie (různá povolení a posudky), která znemožní rychle začít. Zpozdí se tak i úvěr, který může být skutečně při dlouhodobé fixaci výdělkem (myslím, že o tom informoval p.Švenda či p.Dvořák). A tohle zpoždění to může celé prodražit. Možný bych tu venkovní část nerekonstruoval vůbec (tedy tu malou část) v téhle fázi, ale nechal bych to až na další krok jako celek. V každém případě správná cesta, správné rozhodnutí.
Autor:Luboš Vloženo: 2016-11-16 11:22:51 IP: 176.98.110.***
Co se týče dotace, na zastupitelstvu padlo, že na takovou rekonstrukci není možné žádat o žádnou, která by měla finančně větší smysl - to jest v řádech milion a výš. Myslím, že to říkal a zjišťoval pan Švenda.
Autor:Cronos Vloženo: 2016-11-16 11:18:51 IP: 82.99.137.***
Nic proti, bazén to potřebuje a město nějakou atraktivní věc taky. Snad jen, jestli půjčka je to nejlepší řešení, možná by to šlo jinak (dotace, operační program apod., by v tomto případě mělo smysl zkusit).

Podporujeme

Divadlo Antonína Dvořáka Příbram a Kino Příbram
MHD Příbram - jízdní řády

Aktuální jízdní řády najdete ZDE.

REKLAMA

Starožitnosti, antik Chod

© Mgr. Jaroslav Hodrment
Webhosting a domény od GIGASERVER.CZ
Právní doložka