www.turistika-brdy.cz | www.spolekvectvrtekcz | www.ohkpb.cz | www.kdno.cz |

Šance pro Příbram se oťukala. Teď chce zaútočit na radnici

2018-06-18 07:20:15 | PR

Z opozičních křesel zamířit do vedení Příbramě a rozhýbat sice hýřící, ale v rozvoji poněkud ustrnulé město Příbram k větší prosperitě, rozvoji a pospolitosti. Takový cíl si před podzimními komunálními volbami dali kandidáti uskupení Šance pro Příbram.

Foto

Jako jediní ve městě také mezi Příbramáky zjišťovali, zda v této snaze mají podporu veřejnosti. Byť v opozici, podařilo se jim například zamezit nesmyslnému rozprodeji městského majetku. Ve volbách se Šance pro Příbram bude opírat o podporu Starostů a nezávislých. Na její kandidátce už nebude zastupitel Petr Kareš.

Šance pro Příbram oživila komunální volby v Příbrami před čtyřmi lety. Přestože se v té době jednalo o zcela nové uskupení nezávislých kandidátů, které vzniklo jen necelé tři měsíce před volbami, dokázalo nakonec získat přes devět procent hlasů a tři mandáty v pětadvacetičlenném zastupitelstvu. „Čtyřleté volební období jsme strávili v opozici. Oťukávali jsme se a nabrali dostatek zkušeností, znalostí i dovedností potřebných k řízení města. Do letošních podzimních voleb v Příbrami tak jdeme s ambicí získat výraznější vliv na dění ve městě a mít možnost řešit skutečné problémy jeho obyvatel. Jsou jimi především nedostatek kvalitních pracovních míst, prakticky nulová bytová výstavba, nerovnoměrný rozvoj Příbrami v plánování investic a mnohé další,“ zdůraznil lídr Šance pro Příbram, a tedy i kandidát na starostu Vladimír Král. Původním povoláním učitel, známý muzikant, který ale prošel i manažerskými posty v komerční sféře, chce obyvatele Příbrami stmelovat a ne je rozdělovat, jak to, podle jeho přesvědčení, dělá současné vedení města.

Šance pro Příbram se jako jediný volební subjekt ve městě rozhodl před blížícími se volbami zjistit dopředu předpokládanou podporu u voličů a uspořádali anketu mezi Příbramáky. „Zajímalo nás, jak nás vnímají a jestli jsou pro, abychom opět kandidovali. Pro naši podporu jsme v průběhu jednoho měsíce získali téměř tisíc podpisů. Vnímáme to jako závazek, jako signál, že i další obyvatelé města si přejí změnu ve vedení radnice,“ uvedl Vladimír Král.

Přestože byli kandidáti uskupení po čtyři roky v opozici, řadu důležitých věcí se jim podařilo prosadit a nasbírali množství zkušeností. „Přispěli jsme k narovnání vztahů s 1. SčV, aby dodávky vody pro Příbramáky byly kvalitně a spravedlivě zajištěné, iniciovali jsme založení destinační společnosti Brdy, výrazně jsme podpořili vznik a rozvinutí projektu Příbramské kulturní léto, podíleli jsme se na rozkvětu Hudebního festivalu Antonína Dvořáka. Zamezili jsme ale také plánovanému rozprodeji městského majetku a tak dále,“ řekla právnička Dagmar Říhová, zastupitelka Příbramě za Šanci pro Příbram.

Podle Vladimíra Krále je ve městě za poslední čtyři roky viditelný rozmach pořádání různých kulturně společenských akcí. Do zábavy se vkládá velké množství peněz. „Cíl vedení města je ale bohužel neupřímný. Snaží se tím odvézt pozornost obyvatel od faktu, že jejich skutečné problémy radnice neřeší,“ upozornil. „Je to pouze kouřová clona, který zakrývá skutečnost, že radnice nepracuje tak, jak by měla. Jak se říká, na palubě se sice tancuje, do lodi ale citelně zatéká,“ dodal. Vladimír Král je přesvědčený, že vedení města s dominancí ANO má problémy s plněním předvolebních slibů, že do města přivede velké investory, že bude rozvíjet cestovních ruch, že vytvoří podmínky pro vznik nových pracovních míst. „Nestaví se startovací byty pro mladé, Příbram se nerozvíjí a nebohatne tak, jak by měla. Prokazatelně stárne a vylidňuje se. Rozpočet města se sice podařilo narovnat, nicméně místo smysluplných investic se pouze projídá. Jenom u slibů zůstalo potřebné radikální omezení heren ve městě i řešení zoufalé dopravní situace,“ doplnila Dagmar Říhová.

Uskupení Šance pro Příbram dává dohromady kandidátku do podzimních voleb. Hotová by měla na konci května. Ze zhruba osmdesáti procent bude jiná než ta minulá. Ze současných zastupitelů zůstávají právě Vladimír Král a Dagmar Říhová. Petr Kareš už za Šanci pro Příbram už kandidovat nebude.

Předvolební kampaň bude opět především kontaktní, opřená o pomoc dobrovolníků. „Chceme, aby byla i zábavná. Pokud nás v tom budou chtít lidé podpořit, přivítáme každého dobrovolníka i finanční příspěvek, za pomoc a podporu předem velmi děkujeme,“ říká Král.

Grémium Šance pro Příbram

Kontakt:
Vladimír Král
Email: mgrww@seznam.cz
Tel.: 724 225 909
Č. ú. pro podporu Šance pro Příbram: 2114490123/2700


PR


Tato diskuse již byla ukončena.
Autor:Filip Vloženo: 2018-06-16 15:08:37 IP: 109.72.12.***
Děkuji pane Králi, že jste nám zde obsáhle vysvětlil vaše snahy řídit destinační management pod záštitou Ekocentra Orlov. Po prvním neúspěšném hlasování zastupitelstva o problematice jste tedy již "kopal" za jiný tým. Je příznačné, že nyní ani nerozlišujete mezi "Šance Pro Příbram" od prosté "šance".
Autor:špatný žák Vloženo: 2018-06-16 13:13:48 IP: 194.228.13.***
V. Král - Jestli trápíte své žáky (nebo jste trápil) takto zformulovanými poznámkami, tak to je mi jich líto. Nebo to tak píšete schválně, aby jste jim měl další hodiny možnost vysvětlovat o čem jste vlastně psal? Omlouvám se, že se vyjadřuji k formě a ne k obsahu příspěvku, ale já obsah nepochopil... Závěr Vašeho příspěvku "Dva roky pryč,a jsme na začátku." zřejmě slýchávali Vaši žáci často, že? Obávám se, že kdyby jste se dostali na radnici, tak na konci volebního období tu větu uslyšíme trochu jinak: Čtyři roky pryč,a jsme na začátku. :D Jo a omlouvám se, že jsem se nepodepsal, ale všiml jsem si, že jména u nepříjemných příspěvků mohou být nedůvěryhodná, tak jsem Vám to ulehčil.
Autor:Vladimír Král Vloženo: 2018-06-14 21:31:57 IP: 109.72.13.***
Diskuse se vesele rozvinula a zdá se,že zúčastněným nejvíce leží na srdci organizace destinačního managmentu a okolnosti jejího vzniku,resp.nevzniku a role mojí maličkosti. šance je od samého počátku přesvědčena o nutnosti vzniku a působení destinačního managmentu (dále jen DM) v našem regionu.Tento svůj postoj zastupitelé vyjádřili už v červnu 2016,při prvním hlasování o úmyslu založit destinační společnost (DS),ačkoliv i tehdy jsme měli určité pochybnosti o kvalitě zpracování základních dokumentů - Stanov a příspěvkového řádu.Vznik DS před dvěma lety ale bohužel nepodpořili hlasováním někteří zastupitelé koalice(z Hnutí ANO),ačkoliv ona sama návrh předložila.Je to velká škoda,mohli jsme být v rozvoji cestovního ruchu opravdu mnohem dál. Když město Příbram s iniciativou k založení DS neuspělo,byla v létě 2016 založena Destinační agentura Brdy (DAB),od počátku chápána jako lokální DMO v rámci Kategorizace.Městu Příbram v ní bylo nabídnuto členství,které jej nepřijalo nejspíše z důvodů osobních antipatií k tehdejšímu řediteli (Vladimír Král) Ekologického centra,obecně prospěšné společnosti.Projekt DAB však získal mezi obcemi v oblasti Brd velmi výraznou podporu.Té se naopak nedostávalo projektu DS, nímž na podzim 2016 opakovaně přišlo město Příbram.To ve snaze založit DS za každou cenu,jí navrhlo na půdorysu oblastní DMO.Vstup do ní však odhlasovala pouze zastupitelstva Příbrami a Dobříše,ostatní obce k projektu důvěru nenalezly.Docela zpackané. V této situaci jsem byl nařčen starostou panem ing,Vařekou ze střetu zájmů a k 1.3.2017 jsem na post ředitele rezignoval,bych tedy nebránil "rozvoji města a cestovního ruchu".Po tomto opakovaném neúspěchu města Příbrami se iniciativy již chopil Středočeský kraj a v dubnu 2018 hlasováním v ZM ( i samozřejmě opět za podpory hlasů Šance) vstupuje město do oblastní organizace DM Turistická oblast Brdy a Podbrdsko z.s. Zakládajícími členy spolku jsou Středočeský kraj,Ekologické centrum Orlov,o.p.s.,Příbram,Mikroregion Hořovice,Řevnice. Zastupitelstvo Středočeského kraje do 31.7.2018 schválí založení spolku a odsouhlasí nejvyšší orgány spolku. Dva roky pryč,a jsme na začátku.
Autor:Martina H. Vloženo: 2018-06-14 19:29:06 IP: 109.72.12.***
Stand-Up komik je i pan Král, proto ty červené nosy.
Autor:Martin Vloženo: 2018-06-14 15:21:04 IP: 109.72.4.***
Svými "radami do života příbramských občanů" pro mne i nadále zůstáváte nejzábavnější postavou politických dějin, pane Vacku. Již léta jste v tomto ohledu mým favoritem a nezklamal jste mne ani tentokrát. Co se mé osoby týče, klidně bych vyměnil váš Stand Up za koncert Michala Davida. Držte se!
Autor:Martina H. Vloženo: 2018-06-14 14:38:43 IP: 109.72.12.***
Honza B.: Prosím o vysvětlení že Šance je "dneska jediná strana která je schopna stát na straně člověka". Nějak si neumím představit co znamená stát na straně člověka.
Autor:jana Vloženo: 2018-06-14 11:55:43 IP: 109.72.4.***
Při čtení článků pana Vacka vždy pláču. Ještě , že ho máme.Takovou osobnost nám závidí všechna města. Když se mu to hodí, desaterem se ohání, pokud mu to nejde pod vousy hned někoho obviní, že se spolčí s tím , či s oním nepřejícím živlem. Chtěla bych jen připomenout , že k aktivním věřícím v této republice se hlásí asi 5 % obyvatel, proto svátky typu velký pátek a pod jsou zcela nepodstatným dnem pro drtivou většinu, tak je prosím neotravujte nějakým omezením. Nechť si svoje zvyky udržují věřící, ale ostatní nechte klidně v mravním " bahně " , třeba je jim tam dobře. Spíš se soustřeďte na to , aby nepraktikovali veřejně v Praze svoji zcestnou víru naši milí islamisté.
Autor:Občan Pb Ladislav Vloženo: 2018-06-14 11:10:35 IP: 176.98.110.***
J.Vacek:s posledním komentářem souhlasím, hlavně s tím závěrem, protože jsem věřící a vadí mi jmenované akce v Příbrami konané v nevhodnou dobu. Přeci není problém se domluvit, aby to vyhovovalo všem lidem. Pouze pokud jde o p. Krále, nerozumím tomuto jeho chování: nejdříve preferoval na zastupitelstvu ohledně Brd společnost z Orlova, protože tam pracoval, potom z ní odešel a změnil názor,v jeho dalších aktivitách ohledně Brd už se nevyznám. Ale třeba to svým voličům vysvětlí, nebo to chápou lépe než já.
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-06-13 18:42:50 IP: 193.35.102.***
Základní princip zastupitelské (tj. nepřímé) demokracie je v tom, že město, kraj nebo stát musí řešit složité otázky, ke kterým nelze zaujmout kvalifikované stanovisko, pokud studiu těchto otázek nevěnujeme spoustu času a energie. Volíme si tedy zastupitele, o nichž předpokládáme, že budou politicky zdatní a zároveň budou schopni o otázkách rozvoje "celé komunity" kvalifikovaně rozhodovat. A mezi takové zastupitele, kteří dokáží z mého pohledu kvalifikovaně a zdatně rozhodovat patří v současném zastupitelstvu MUDr. Ivan Šedivý, MVDr. Josef Řihák, Mgr. Vladimír Král a JUDr. Dagmar Říhová. Společně se starostou Jindřichem Vařekou a malou částí jeho nejbližších spolupracovníků (tři lidé) patří k zastupitelům, o kterých jsem přesvědčen, že dokáží o městě kvalifikovaně rozhodovat. Rozdíl mezi těmito dvěma skupinami zastupitelů je však v "jiném" pohledu na svět. A proto má také "Šance" šanci. Její program budou vyhledávat voliči s hlubším pohledem na život kolem sebe. Takoví, kteří chtějí, aby i "komunální" politik šel nejprve cestou sebevzdělávání, nabírání letitých pracovních a lidských zkušeností. A zároveň, aby dokázal hájit kolektivně sdílené hodnoty jako jsou rodina, církev a vlast. Obhajobu těchto hodnot jsem třeba u velké většiny současných zastupitelů při všech těch "pochodech Krampusů", "masných hodech na Velký pátek" nebo v diskusích kolem oprav hřbitovní zdi březohorského hřbitova, opravdu postrádal. Protože stále v Příbrami existuje silná voličská skupina, která se nechce "ubavit" k smrti.
Autor:Honza B. Vloženo: 2018-06-13 16:35:03 IP: 109.72.3.***
Sleduji dlouhodobě dění ve městě a vůbec si nemyslím že je Šance bez šanci je to dneska jediná strana která je schopna stát na straně člověka. POkud nejdou s bývalým poradcem Karešem jedině dobře . S tou bujarou zábavou jeto pravda trochu víc rozumu.Navšechno
Autor:Martin Vloženo: 2018-06-13 14:48:31 IP: 109.72.4.***
A to by mě teda taky zajímalo, kterak se věci mají okolo pana Kareše? Tedy ne že by se mi po něm stýskalo, koneckonců už toho pro Příbram vykonal víc než dost, jen jsem zvědav, co má ten filuta za lubem a zda skutečně něco pochopil, jak píše pan Vild, nebo zda to naopak docvaklo jeho kolegům ze Šance. Ale ať tak či onak, vyhlídky partičky okolo pana Krále nevidím z mnoha důvodů nikterak růžově.
Autor:Příbramák Vloženo: 2018-06-13 14:29:26 IP: 194.228.11.***
Šance pro Příbram nám dává šanci - Král, Říhová, Vacek jsou opozičníci hlasující systémem "aby náhodou ..." a proto se zdržím - takové zastupitele nepotřebujeme! A proto ta "Šance pro Příbram"! Voliči, víte o nich za uplynulá volební období dost a proto DOST a toto uskupení NEVOLIT!!! To je ta správná šance pro Příbram.
Autor:Karel Vild Vloženo: 2018-06-12 22:55:28 IP: 85.247.2.***
Asi vás dohnala soudnost a hanba , za to co jste tady předvedl,protože se už neprezentujete dalšími bludy. Jen blázen by vám skočil na špek. I ten Petr asi pochopil o co vám jde a vzal do zaječích. Tak hodně štěstí na lovu zbloudilích duší. Jo ať vám nepřeschne seno. Třeba nás začnete krmit tim vašim senem.🙂
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2018-06-12 21:18:07 IP: 109.72.12.***
Opravdu mně zklamala vaše odpověď. Napsat tázajícím se zde v diskuzi, aby si nastudovali pojmy a nepletli si je s dojmy mi přijde přinejmenším neomalené. A to už nehovořím o tom, že jste se nenamáhal odpovědět "ani těm co se umí představit" na konkrétní dotazy.
Autor:Jiří Holý Vloženo: 2018-06-12 17:21:11 IP: 89.24.173.***
Pane Králi, toto je už předvolební politická debata, tedy především veřejná. V předvolebním boji dnes bohužel převažuje konfrontační rétorika před tou pozitivní a konstruktivní. Měli jsme doby, kdy vedení města bylo zdiskreditované a jeho další působení neudržitelné a bylo na místě to ukázat. Teď to tak ale v žádném případě není. A proto jsou zajímavé pouze konstruktivní diskuze. Počkám si, až budete prezentovat myšlenky a vize, které budou stát za zamyšlení a diskuzi, zatím jsem nic takového od vás neslyšel.
Autor:Alena Hlubučková Vloženo: 2018-06-12 16:05:39 IP: 37.188.141.***
Tak mám takový dojem, že jsem minulé téměř 4 roky žila někde jinde. Ale naštěstí tomu tak není, takže vím, že Šance se spoléhá na špatnou paměť nás voličů a přivlastňuje si zásluhy jiných.
Autor:Martin Vloženo: 2018-06-12 16:02:51 IP: 109.72.4.***
Zažil jsem všechna "porevoluční" vedení města, ale až teprve s tím posledním u mě tak nějak ustoupil pocit studu. Pravda, u pana starosty mi to trochu kazí barva dresu party za kterou na radnici nastoupil, neboť to vypadá, že její vykutálený lídr si co nevidět plácne s partou jiného vykutáleného lídra za podpory lídra nejvykutálenějšího a to mi teda opravdu žádnou radost nedělá, tím méně, že jsem přímým účastníkem listopadových událostí roku 1989, ale připouštím, že to je pouze můj problém. V souvislosti s příspěvkem pana Krále jenom doufám, že tentýž pan Král ruku v ruce s níže jmenovaným starým lišákem dospějí k nápadu spojit své síly, neboť právě taková atrakce Příbrami doposud chybí.
Autor:youtuber Vloženo: 2018-06-12 11:09:46 IP: 109.72.14.***
Chválím šanci že se zbavila Kareše
Autor:Filip Vloženo: 2018-06-12 10:22:11 IP: 109.72.12.***
Pane Králi, bohužel jste zřejmě převzal vyjadřování Josefa a diskutující zde se snažíte hned v první větě selektovat na ty představené a jiné. Přiřazování jmen k prezentovaným názorům diskutujících je nejen zbytečné, ale možná i v rozporu s předpisy na ochranu osobních údajů. Snad nepřejmete i taktiku není-ti žalobce, není soudce a budete diskutovat bez třídění diskutujících vysvětlováním čtyřleté činnosti Šance pro Příbram i politického programu uskupení pro budoucí období. I já jsem vyjádřil svůj názor o stavbě startovacích bytů a o Destinační společnosti Brdy, přesto stále máte šanci získat mé sympatie a obdiv. Osobně se s panem Vařekou neznám a svůj názor jsem nepřejímal z internetových článků zainteresovaných, ale z veřejného obchodního rejstříku, katastru nemovitostí atd. Pokud jsem si takto utvořil mylný názor, tak jej rád po vašem vysvětlení změním. Máte-li nějaká fakta k věci, tak je zde prosím sdělte a situaci mě i ostatním co se o dění ve městě zajímají prezentujte veřejně. I já bych si rád přečetl odpovědi panu Holému a odpovědi na další konkrétní otázky. Chcete se ujmout vedení města, tak je dobré všechny voliče zaujmout vašemi vizemi a řešeními. Musíte jít jak se říká s kůží na trh. Osobně se při volbách neřídím dle předvolebních koblih, gulášků, reklamních letáčků a cetek doplněných o obecné fráze z mítinků.
Autor:Zorka Brožíková Vloženo: 2018-06-12 03:26:29 IP: 37.188.138.***
Nemohu si pomoci, ale při čtení tohoto předvolebního výkopu, se mi vybavila slova a nápěv písně „Král a klaun“ Karla Kryla. Text článku a písně mi připadají dvojjediné, jako plagiát ke smutnému obsahu písně: „Král do boje táh´, do veliké dálky a s ním do té dálky jel na mezku klaun, než hledí si stáh´, tak z výrazu tváře bys nepoznal lháře, co zakrývá strach.“ Pane Králi, slyšíte tiše šeptat klauna? „Inter arma silent musae“ . Nebylo by pro hudebníka škoda o ně přijít? Žezlo je něco jiného než loutna ….. Sázíte na kartu, že něco přeci jen uvízne, tak proč věc nepřekroutit, tu pravdu neohnout …. Jak jinak nazvat ten nesoulad mezi činností zastupitelů za Šanci pro Příbram a tvrzeními uvedenými v článku. Jako stávající zastupitelka města Příbram jsem měla možnost vidět, jak hlasujete proti rozvoji města (aquapark, sportovní rozvoj zimního stadionu, ..), proti zájmům obyvatel (neprodat ten malý kousek pozemku, který sice městu není k ničemu, ale co kdybychom tam posílali autobusy se školními dětmi na exkurze …), nebo se většinou zdržujete hlasování (jen se do něčeho nenamočit, nebo znemožnit konání…). Pane Králi, volte pečlivě mezi rolemi z názvu písně. Post scriptum: ani za 4 roky jste zatím úsměv do města nepřinesli
Autor:Karel Vild Vloženo: 2018-06-11 23:23:23 IP: 85.247.2.***
Radši jste měl skládat to seno než mlátit prázdnou slámu.
Autor:Jarek Vloženo: 2018-06-11 23:15:46 IP: 95.105.110.***
Pane Králi, dík že jste se konečně ozval! Ale bohužel. Ty vaše „odpovědi“ zní jako nic neříkající deklarace, dá se říct, že jsou povrchní a odfláknuté. Vy jste se vším hned hotov. Nemáme si podle vás plést dojmy a pojmy. Vtipné. Víc času na nás nemáte? S nástupem Šance na radnici se podle vás prý nemáme čeho bát. To mě tedy věřte mi zrovna moc neuklidnilo. Já se opravdu bojím. Bojím se, že před námi budete dávat přednost něčemu pro vás důležitějšímu - například skládání sena. Nebo bezobsažnému tlachání.
Autor:Karel Vild Vloženo: 2018-06-11 23:02:33 IP: 85.247.2.***
Ten červenej frňák k vám patří.
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2018-06-11 22:41:38 IP: 109.72.12.***
Josef Vacek: Nepsala jsem o pronájmu zemědělské půdy, ale o pronájmu zahrady a pozemku se stavbami určenými k podnikání! V době pronájmu šlo o tyto stavby: Skleník 3x, kancelář a sociální zařízení, pozemní komunikace, rampa, kotelna a uhelna, přípravna květin a sklady, sklad květin a kolny. Tyto stavby a pozemky byly souborem areálu zahradnictví. A toto vše na 8.111 m2 za měsíční nájemné pouhopouhé 4.968 Kč! Upozorňuji pouze na stále platné smlouvy, pro město velmi nevýhodné, tzn. na ty kde nám utíkají peníze. Že jich je dost vámi podepsaných není můj problém a věřte, že mi vůbec netěší se v nich hrabat. Moc se přeceňujete - jakékoliv kompromitující informace na vás nemám potřebu shánět, ony se tak nějak vynořují samy.
Autor:Vladimír Král Vloženo: 2018-06-11 22:28:52 IP: 109.72.13.***
Děkuji za vysvětlení,stane se.
Autor:J. Hodrment Vloženo: 2018-06-11 22:18:24 IP: 176.98.110.***
Vladimír Král: Vysvětlení k již včera reagujícímu diskutérovi. Včera, když jsem PR připravoval, jsem zkusmo článek na několik minut zveřejnil, abych viděl, jak bude vypadat PR rámeček a mohl jej ještě upravit. První diskutující se patrně trefil do této zkušební doby, tedy ještě před požadovaným termínem zveřejnění. Poté mi již nepřipadalo vhodné jeho příspěvek smazat.
Autor:Vladimír Krá Vloženo: 2018-06-11 21:55:16 IP: 109.72.13.***
Dobrý večer diskutujícím,zvláště těm co se umí představit.S potěšením kvituji zájem o diskusi,kterou vyvolal náš právě dnes ( a již včera reagující občan Pb ??????) zveřejněný ( a před dvěma týdny zaslaný text). Šance pro Příbram tímto opravdu oznamuje svoji kandidaturu a potvrzuje ústy lídra kandidátky prohlášení Grémia Šance pro Příbram. K jednotlivým podepsaným diskutujícím.Příbram se opravdu nemá čeho bát s nástupem Šance pro Příbram na radnici,může se těšit na lepší Příbram.Změny v Příbrami jsou opravdu viditelné,o tom žádná.Doporučuji však prohlášení Šance znovu přečíst. Současným zvoleným a zde diskutujícím zastupitelům sděluji,rozumím vaší situaci.Diskutujícím ohledně destinačního managmentu doporučuji nastudovat pojmy,neplést si s dojmy.A hlavně pokud možno nepřejímat rétoriku starosty Vařeky,neboť právě ta dovedla město do stavu - mínus.(myšleno tedy právě s touto problematikou) Příspěvek který opravdu považuji za konstruktivní je označen Jiří Holý.Rád se s Vámi pane Holý sejdu,a pojďme debatovat a tvořit.Tudy vede cesta. Reakce až v tento čas má dva důvody.V pracovní době se nediskutuje, a druhý, do 20.20 jsem "skládál" u rodičů seno.Doporučuji každému.Balzám na nervy.Úžasné. Chceme lepší Příbram.
Autor:L.Šlehoferová Vloženo: 2018-06-11 21:50:34 IP: 176.98.110.***
Prosím ignorujme pana Vacka !!!
Autor:J. Adámek Vloženo: 2018-06-11 21:28:18 IP: 95.105.59.***
Pane Vacku, nečekal jsem, že přiznáte svoje tehdejší blízké a vzájemně výhodné osobní vztahy se známými, již tehdy silně kontroverzními příbramskými podnikateli. A dnes už nemá smysl o tom s vámi diskutovat. Je to pryč. Horší je vaše současná urputná snaha zkazit jakoukoli zdejší, vesměs konstruktivní a prospěšnou výměnu názorů a vaše nezvladatelná touha škodit všem, co se opravdu snaží pro město Příbram něco dobrého udělat.
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-06-11 21:04:01 IP: 176.98.110.***
J.Adámek: rád si o všech těch údajných kostlivcích, které mají být po šestnácti letech po odchodu z radnice s mojí osobou spojeny, popovídám. Jinak Vámi zneužitá “pověst města” nespravedlivě spojovaná s moji osobou a tehdejší radnicí je pouhé politikum. Skutečnou příčinou vzniku termínu Příbram- Palermo však byla nekvalitní práce, tehdejší policie a státního zastupitelství. Tyto složky nebyly schopné vyřešit mnoho případů nejzávažnější kriminality," období let 1990 až 2002 . Konkrétně několik vražd, vydíráni nebo fyzické, případně bombové útoky na některé advokáty. Nevzpomínám si, že by kdokoliv z konkrétních pracovníků orgánů činných v trestním řízení byl kázeňsky řešen nebo mediálně skandalizován za svoji nekvalitní práci. Starosta Josef Vacek skutečně policii a státní zastupitelství nařídil a na rozdíl od silových složek neměl možnosti jak závažnou kriminalitu z Příbrami vymýtit. Přesto někteří moji političtí soupeři a “prodejní” novináři tuto hanebnou a podpásovou rétoriku v souvislosti s mojí osobou používali a dodnes používají. S jasným úmyslem mne označit jako hlavního viníka tohoto stavu.
Autor:duchodce Vloženo: 2018-06-11 20:51:54 IP: 176.98.110.***
První bezdoplatkové zóny jsou tady. Obce mají od června možnost podat návrh na vyhlášení takzvaných oblastí se zvýšeným výskytem sociálně nežádoucích jevů. V těchto místech nebude možné nově zažádat o doplatky na bydlení. Pane Král dala již Šance pro PŘÍBRAM NÁVRH NA VYHLÁŠENÍ TÉTO ZÓNY pro části PŘÍBRAMI kde jsou problémy s nepřizpůsobivými občny? Zajimali jste se v jakých částech města jsou propláceny dávky na bydlení?
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-06-11 20:32:40 IP: 176.98.110.***
Marta Frýbertová: pronájem zemědělské půdy za cca 8 Kč za m2, co na tom vidíte špatného? A to jsou ceny pronájmu před cca 20 roky, dodnes dostanete za pronájem 10000 m2 v okolí Příbrami 6500 Kč, tedy 65 haléřů za 1 m2. Navíc samozřejmě s minimálně pětiletou výpovědní smlouvou. Vaše zoufalá snaha získat jakékoliv kompromitující informace na moji osobu je úsměvná. Raději zkuste příbramským občanům sdělit za kolik korun se v období starostování Josefa Vacka prodávaly pozemky k podnikání třeba firmě RAVAK, ve které je stále starosta Jindřich Vařeka spolumajitelem. To byly skutečné pobídky ke vzniku nových pracovních míst. Nikoliv hra na podporu podnikání za jeho starostování, která se radniční koalici úplně nepovedla.
Autor:Karel Urban Vloženo: 2018-06-11 18:45:36 IP: 89.102.190.***
Zajímavá diskuze. I já bych v článku přivítal více konkrétností na úkor obecných frází. Co mne však zaujalo, byl Josefův příspěvek. Ač se článkem nemá nic společného, ač pouze vyjádřil svůj názor k článku jako ostatní diskutující, okamžitě se stal "lídrem" tématu. Pravda, to už si o sobě na těchto stránkách přečetl asi stokrát. Nicméně je vidět, že je stále silnou osobností přitahující pozornost. Stačí se jenom lehce připomenout, ani se nemusí ukázat na veřejnosti. Co by za to jiní dali.
Autor:Jarek Vloženo: 2018-06-11 18:40:15 IP: 95.105.110.***
Hej hola, pane Králi, pro pána krále! Tady se diskutuje!!! A ledasco je namířeno proti vám! Vy sem pustíte svůj článek a jdete na pivo nebo co? Halo halo, jste tam? Tak se ozvěte nebo si budu myslet, že jsme vám tady všichni šumafuk! Což už si vlastně myslím teď...
Autor:L.Šlehoferová Vloženo: 2018-06-11 18:31:10 IP: 176.98.110.***
Pane Králi, Vy jste asi zapomněl,že Příbram má startovacích bytů dost.Jsou to všechny ubytovny STAVUSU. Dříve to byly "čekárny" na byt.A tam je prostor pro Vaše schopnosti. Jste nejen pedagog ,ale také psycholog a mediátor.Řada obyvatel ubytoven nezná zásady slušného chování. Jejich projev je nejen hlasitý,ale hlavně vulgární.Nakládaní s odpadem představuje, zahodit nacpanou igelitovou tašku plnou netříděného odpadu k popelnici. Zvednout víko u kontejneru je nad jejich chápání.Dětem co vypadne z ručiček to uklízí TS. Jsou závislí na sociálních dávkách,ale uživí ještě psy. Zásadně neuklízí jejich exkrementy.Pokud se Vám podaří uplatnit svoje schopnosti při vyjednávání a výchově ,jsem si jistá, že vyhrajete volby.
Autor:Václav Dvořák Vloženo: 2018-06-11 17:23:02 IP: 83.208.153.***
No, myslím že Šance nezačala šťastně. Ostatně, stejně jako dosti nešťastně fungovala celé 4 roky. Moji předchůdci v diskusi dostatečně komentovali celý článek i vyjádření spřízněného pana Vacka. Já ze svého ranku dodám, že hezké plány a myšlenky je jedna věc, mít schopnost je uskutečnit věc druhá. Mj. k tomu potřebujete peníze, přes jejichž prizma se vše láme. Finanční ozdravení města, znormálnění jeho hospodaření, pozitivní poskočení ratingu města a nástup právního myšlení při rozhodování považuji za velký splněný úkol, můj hlavní úkol. Kulturních akcí je hodně, ale v hospodaření města to je kapka, navíc když velká část je vykryta dary a příjmy za reklamy. Nepamatuji se, že by Šance při projednávání rozpočtů navrhovala změny, kterými by bránila "projídání rozpočtu". Zastupitelé Šance se chovali naprosto stejně, jako ostatní opoziční zastupitelé z ODS a ČSSD, rozhodně ne státotvorně.
Autor:J. Adámek Vloženo: 2018-06-11 17:15:22 IP: 95.105.59.***
Období, kdy radnici vedl p. Vacek (1991 - 2002), bylo podle mého dlouhodobého přesvědčení jedno z nejhorších v příbramské polistopadové historii. Ne nadarmo bylo město nazýváno Příbramským Palermem, což také potvrzuje řada tehdejších událostí. A také síť neuvěřitelných kostlivců, kteří stále ještě vylézají ze skříní a vylézat ještě dlouho budou. Nedivím se, že příspěvky páně Vackovy bývají i dnes, 16 let po jeho odchodu z radnice, povětšinou konfliktní, nactiutrhačské a destruktivní. Diskutovat s ním smysl nemá a bylo by nejlepší nenechat se vtáhnout a nereagovat. Dalo se čekat, že se bude p. Vacek zastávat p. Krále. Ačkoliv je jasné, že mu tím vůbec nepomůže, ale ještě více uškodí. Pokud p. Král zakládá svoji předvolební rétoriku na polopravdách či vyslovených lžích, jakoby předpokládal, že trpíme totální ztrátou paměti, pak je na tom něco hodně špatně. Politik, který si myslí, že jsou voliči úplní blbci, to s Příbramí myslet dobře ani nemůže.
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2018-06-11 16:46:46 IP: 109.72.12.***
Vzhledem k tomu že jde o veřejnou smlouvu, tak mohu. Zahradnictví PETUNIA, s.r.o.
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-06-11 16:39:50 IP: 193.35.102.***
Marta Frýbertová: ani moje pověstná paměť nedokáže identifikovat předmět a pronajímatele u dvacet let staré smlouvy. Můžete upřesnit bližší údaje?
Autor:František Hauser Vloženo: 2018-06-11 16:15:34 IP: 176.98.110.***
Vážený pane Králi, na každou Vaši větu by se dalo reagovat a řada diskutujících přede mnou už reagovala, ale přece jen a postupně podle Vašeho textu. Jak víte, že jste jediní, koho zajímá, co si občané přejí? Nejste!! Říkáte, že jste nabrali dostatek zkušeností, no to za 4 roky v zastupitelstvu nabralo všech 25 zastupitelů, nebo si to aspoň všichni o sobě myslíme. Říkáte nerovnoměrný rozvoj v plánování investic. Prosím, jak má vypadat ten rovnoměrný? Jak současné vedení rozděluje obyvatele? A vy nás snad budete nějak stmelovat? Jak jste přispěli k narovnání vztahů s 1.SčV?? Vždyť to dělá radnice 4 roky! A tak bych mohl pokračovat a pozastavit se nad každou Vaší větou. Ale čemu už vůbec nerozumím je Vaše tvrzení, že jste výrazně podpořili kulturní léto,hudební festival atd., ale dále jedním dechem říkáte, že pořádáním kulturně společenských akcí(Vámi výrazně podpořených!!)radnice odvádí pozornost obyvatel od jiných problémů. Tak já nevím.
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2018-06-11 16:11:39 IP: 109.72.12.***
Pane Vacku, budu tedy konkrétní. Například vámi podepsaná smlouva z 18.1.2000, kde je uvedeno že "Nájemní poměr je sjednán s účinností od 1.2.2000 na dobu do 31. 12. 2019. Nájemní poměr sjednaný touto smlouvou se prodlouží o dalších deset let na dobu od 1.1.2020 do 31.12. roku 2029, oznámí-li nájemce písemně pronajímateli (městu Příbram) v průběhu posledních šesti měsíců před uplynutím sjednané doby nájmu, nejpozději však do 30.9.2019, že hodlá v nájmu pokračovat i po uplynutí doby nájmu uvedené ..." V té smlouvě jde o zahradu o výměře 7864 m2 a o pozemek o výměře 247 m2 se stavbami určenými k podnikání s měsíčním nájmem 4.968 Kč!!!! Takto by zajisté rádi "podnikali" všichni.
Autor:jana Vloženo: 2018-06-11 15:29:53 IP: 109.72.4.***
Jediná pozitivní věc je , že jste se odstřihli od Ing. Kareše, který je znám jako mistr destruktor všeho a všude. Ten by mohl vaši skupinu poslat do definitivního zatracení. Druhým expertem , který umí to samé, je případná podpora J.Vacka, který si stále nemůže uvědomit, že jeho éra již skončila a nikdo ho v komunální politice nechce. Kroky , které jsou za současným vedením nejlépe posoudí občané a Šanci přidělí tak po volbách jedno místo na pozorování.Jsem osobně velmi ráda i přes nejednoduchou situaci v koalici na radnici za to kam Příbram směřuje a myslím, že všechny záměry nejdou realizovat hned. Podpora bydlení mladých rodin, rozšiřování spektra pracovních míst to je cesta pro stabilizaci obyvatel, ale taky to musí dostat čas. Oživlá kulturní scéna, obnova Nováku , to vše je přeci úžasné a nevidí to jen ten, který to vidět nechce.
Autor:Josef Rada Vloženo: 2018-06-11 14:54:04 IP: 109.72.12.***
P.Vacku, vy nejste argumentačně silnější soupeř, to si fakt fandíte. Vy píšete lži ( v pracovní době), a když vám to někdo vyčte a doloží, tak se chytate jakési anonymity diskutérů. Já jsem ochoten s vámi diskutovat i veřejně, já máslo na hlavě nemám!
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-06-11 14:36:35 IP: 193.35.102.***
Dan: až se budete umět podepsat tak budu s Vašimi "populistickými argumenty" polemizovat. občan Pb: míra vaší anonymní demagogie je také neuvěřitelná, až ode mne budete chtít odpověď, podepište se. Josef Rada: další anonym, v duchu spolehlivého P a R celé "radniční party" z minulých voleb. Bez jakékoliv osobní odpovědnosti za publikovaný názor co nejvíce urážet a plivat na svého argumentačně silnějšího soupeře. Tento model už v těchto volbách moc fungovat nebude. Jinak co se týče teplárny, ta už dvacátý rok v konkursu, nikdo ji neodnesl a dodává příbramským občanům levné teplo. Jinak vzpomínám na výrok pana starosty z jara 2015, že se mu více než patnáct let trvající spor o teplárnu podaří do roka uzavřít. Další slib, který se nenaplnil.
Autor:Dan Vloženo: 2018-06-11 14:22:28 IP: 109.72.5.***
Prosím vás pane Vacku, vy už nééééé. Jakmile tady něco napíšete, to je jak píchnout do vosího hnízda. Příbramský lid už vás má dost. Raději už mlčte. Pane Králi, pokud by bylo sledování zasedání zastupitelstva povinné pro všechny voliče, tak si buďte jistý, že ve volbách neobhájíte ani jedno křeslo. Celá ta vaše slavná klaunská partaj neudělala pro naše město vůbec nic.
Autor:občan PB Vloženo: 2018-06-11 14:18:22 IP: 109.72.12.***
Pepovi Vackovi, nojo, to se to kdysi "hospodařilo", když na účet města chodily finance z prodeje stovek městských bytů a akcií, které mělo město. Vše se projedlo, nebo se formou darů (bez potřeby doložit vyúčtování) podporoval soukromý areál fotbalového klubu i dotovaly platy hráčů, alespoň má Pepa za to zdarma doživotní permanentku na fotbal....Proč se už dávno nevybudoval např. výtah v divadle, proč byl neuvěřitelně zanedbaný areál Nováku, plaveckého bazénu, zimního stadionu, proč byl celý objekt kulturního domu a hotelu pronajatý za 1 Kč, když se údržba nekonala žádná a zbyl nám jen "retro" kulturní dům. Co velkého se za vládnutí Vacka podařilo pro občany města zrealizovat ? Nic. Opravdu máte neskutečnou drzost kritizovat nynější radnici ! Pane Králi, myslíte, že jsou lidé úplně hloupí, nechte těch lží, za vámi není vidět vůbec nic, jen řeči.
Autor:Josef Rada Vloženo: 2018-06-11 13:02:43 IP: 109.72.12.***
P.Vacku a mne napadá citát ,, vrána k vráně sedá". Váš příspěvek je stejně nepravdivý jako ten p. Krále. Prostě lhát za každou cenu. Budíček p. Vacku! Píše se rok 2018 a nezaměstnanost v Pb klesla pod 3,6% a nadále klesá. V roce 2014 činila nezaměstnanost 15%!!!! Vodné a stočné se nezvýšilo již 3 roky. Stejně tak svoz odpadu. Ten lid, kterým tolik pohrdáte, to jsme my, občané města Příbram! A máme paměť a hořkost z dob vašeho starostování jěště pociťujeme( byty, teplárna a skvostné manažérske schopnosti).
Autor:Martina H. Vloženo: 2018-06-11 12:43:59 IP: 109.72.12.***
Doplnila bych: ...pokřivenou optikou pokřiveného Krále a Vacka.
Autor:Roman Mráz Vloženo: 2018-06-11 12:37:42 IP: 90.181.184.***
Sním, či bdím? Že bych snad díky Králi konečně procitl, nebo se jen nechávám jeskyňkou ošálit? Žel.. autorovi, věřím a vidím poctivou práci lidí, která zaslouží si respekt a pokřivenou optikou nenechám se poblouznit.
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-06-11 11:22:02 IP: 193.35.102.***
„Nechceme zvyšovat obecní nájmy nebo zdražovat poplatky za vodné, stočné nebo svoz odpadu. Řešením je zefektivnění hospodaření v dané oblasti,“ tvrdilo třeba ve volebním programu 2014 příbramské hnutí ANO. A jaká je skutečnost? Nájemné v městských bytech se výrazně zvýšilo, v některých případech až čtyřnásobně Došlo také k navýšení poplatku za svoz komunálního odpadu z 468 na 552 Kč a také ke zvýšení daní z nemovitostí. Velkým volebním tahákem na který příbramští občané slyšeli, byl boj s nezaměstnaností. Nicméně tolik slibovanou zaměstnanost se také nepodařilo navýšit. A stejně tak nevznikl žádný zásadní projekt, který by tuto problematiku řešil. Je úsměvné jak se pro jistotu v příbramských "znormalizovaných" médiích vůbec nemluví o "velkolepých" plánech na turistické využití Brd. Stejně tak se pamatuji také velké sliby na podporu malého a středního podnikání formou pobídek. Ty se prostě nekonaly. Šance má pravdu, že jediné v čem se může radnice chlubit je model lidové zábavy ve stylu "chléb a hry". A pokud tedy mohu krátce shrnout uplynulé čtyři roky vlády ANO a TOP 09, tak bych to charakterizoval slovy: "sliby se slibují, blázni se radují".
Autor:zdeněk karkan Vloženo: 2018-06-11 10:55:23 IP: 109.72.2.***
Nebudu nikomu pochlebovat , ale jsem v podstatě spokojen. Hlavně, aby to vydrželo.
Autor:Jří Holý Vloženo: 2018-06-11 10:31:15 IP: 89.24.173.***
Dobrý den pane Králi, tento článek je zřejmým začátkem vaší volební kampaně a určitě se chystáte své myšlenky rozvézt. Každý názor v rámci kampaně je podstatný, nesmí ale zůstat jen u prázdných frází a nic neříkajících hesel. Důležité je také, jak jste se chovali vy v minulém volebním období. Zajimalo by mě tedy: Jaké návrhy jste dávali ohledně vámi kritizovaných problémů: "nedostatek kvalitních pracovních míst, prakticky nulová bytová výstavba především startovacích bytů, nesmysluplnost investic a jejich nerovnoměrnost" ...? Možná vidíte za "kouřovou clonou" i podstatnější problémy. Jaké máte vy jako lídr ohledně těchto problémů vize? V době, kdy Příbram začíná díky novým projektům žít dohromady a podle názoru všech mých blízkých mají Příbramáci opět po letech pocit sounáležitosti a hrdosti, tvrdíte, že současné vedení rozděluje a nestmeluje. Co tím myslíte a jak to chcete změnit? V mnohých věcech možná nemám úplné informace nebo je podle mojí paměti vidím jinak. Možná by stálo za to vysvětlit např., jak jste přispěli ke "kvalitní a spravedlivé dodávce vody" nebo prodeji jakého důležitého majetku jste zabránili. Možná to byla chyba sebereprezentování, ale chyběla mi u vás a stále chybí ta pozitivní stránka, nápady a vize. Ukažte nám je a pak nezůstane právě jen u prázdných hesel. Přispějete k smysluplné předvolební diskuzi, která může znamenat posun. Nezůstane tak jen u konfrontace za každou cenu. Děkuji.
Autor:Martina H. Vloženo: 2018-06-11 09:50:29 IP: 109.72.12.***
Vybavuji si jak před minulými volbami Šance voliče přesvědčovala, že vítězem voleb budou oni a výsledek známe. Především díky bombastické kampani získali dvě křesla, třetí až po přepočtu propadlých hlasů. Také si pamatuji jak lhal pan Král, ruku v ruce s panem Karešem o financování té kampaně s tím, že ji zaplatili oni, i když už v té době celá Příbram věděla kdo jí zafinancoval. Panu Královi a tedy i Šanci po těchto zkušenostech nevěřím vůbec nic a tento článek mě v tom ještě utvrdil.
Autor:Petr Rotter Vloženo: 2018-06-11 09:41:44 IP: 212.67.68.***
Pane Králi, za téměř čtyři roky jsem jako zastupitel nechyběl na jednáni zastupitelstva města. Musím říci, že jsem si za celou dobu nevšiml, že jste někdy zamezili, jak uvádíte, nesmyslnému rozprodeji městského majetku. Pokud si myslíte, že ano, uveďte prosím kterého. A narovnání vztahů s 1. SčV? Zde jste neudělali vůbec nic, nijak nepomohli. Veškerou práci a s ní spojené úspory pro město a naše spoluobčany zařídil Marek Dvořák a vedení města. Vziku destinační agentury jste celá léta pouze bránil, tedy přesný opak toho, co v článku uvádíte. Co se rozpočtu města týká, tak ten vypadá tak, že z nuly před 3 lety máme na účtech 180 milionů Kč. Tomu říkáte, že jsme ho projedli? Nepíši často komentáře, ale na způsob, jakým zde “zábavně” ohýbáte a křivíte pravdu a přisvojujete si zásluhy jiných, na to jsem musel reagovat. Asi by bylo dobré, kdybyste se ještě nějaký čas “oťukávali”.
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2018-06-11 09:33:02 IP: 109.72.12.***
Pane Králi, prosím ještě o odpověď na to, jak jste iniciovali založení destinační společnosti Brdy, mám totiž v tom poněkud zmatek. To je ta společnost ve které jste v té době byl jejím ředitelem? A ještě jeden dotaz: Jak se dá ODVÉZT pozornost obyvatel, jak píšete?
Autor:Filip Vloženo: 2018-06-11 09:19:57 IP: 109.72.12.***
Ještě k destinační společnosti Brdy... Tam jste pane Králi zastupoval více zájmy soukromého spolku Ekocentra Orlov, než zájmy obyvatel města Příbram. Tomuto spolku ovládanému jednou osobou a napojenému na obchodní společnosti ovládané stejnou osobou či rodinou jde zejnéna o profit těchto společností a osob. Nerozumím jak můžete mít tu drzost toto vůbec vytahovat jako nějakou zásluhu, když jste navíc dosáhli pouze toho, že destinační společnost nezakládalo a nemá v ní vedoucí pozici město Příbram, ale kraj. Městu Příbram a jeho budoucímu rozvoji a prosperitě jste tak dle mého mínění svým jednáním přímo škodili pro získání vlastního prospěchu ve spolku, ve kterém jste měl sám vlastní funkci. Z tohoto pohledu vše nasvědčuje tomu, že jste klasický "korýtkář".
Autor:Marta Frýbertová Vloženo: 2018-06-11 09:16:23 IP: 109.72.12.***
Pan Král nám mimo jiné sděluje, že přispěli k narovnání vztahů s 1. SčV a tak mám na něj dotaz jakým způsobem. Prosím o odpověď. Dále jestli pan Král ví o tom, že náš pan starosta jen na oslavy 800 let získal od sponzorů cca čtyři milióny korun a na připravované akce na Novém rybníce již opět od sponzorů má připravených dalších 600.000 Kč. Další dotaz tedy zní, jestli se může pochlubit i Šance nějakými sponzory. Samozřejmě mám na mysli sponzory města, ne sponzora Šance.
Autor:Fiala Jan Vloženo: 2018-06-11 09:09:59 IP: 109.72.14.***
Hýřící město konečně žije, rozkvétá. Po mnoha letech jsem konečně hrdým Příbramanem. Najednou přijde p. Král a řekne, že je to špatně, že je můj pocit falešným, že jsem skočil na lep radnici, která tou nadliskou snahou něco pro lidi udělat v podstatě maskuje to, že se nic nedělá. To je hodně pokřivený pohled. Jestli tohle je "Šance pro Příbram", tak to se raději obejdu zcela bez jakýchkoliv šancí.
Autor:Filip Vloženo: 2018-06-11 09:02:13 IP: 109.72.12.***
Pane Králi, v článku ani svou politikou nenabízíte nic pozitivního. Pan Král chce stavět ve vylidňujícím se městě nové byty? Moc rozumu evidentně nepobral, když neví že v lokalitách kde lidé nechtějí žít se byty a domy i bourají. Nejdříve je potřeba změnit město aby zde chtěli lidé žít a to podle mě současná koalice nastartovala dobře. Větší investiční projekty prakticky nejde připravit a zrealizovat za jedno volební období. Menší jako několik parkovišť a zelenou páteř obyvatelům hodně pomáhají a ocení to jistě i ve volbách. Věřím pane Vařeko, že v obdobném složení dáte dohromady i budoucí koalici a v následujícím období připravované projekty zrealizujete! Přeji Vám pevné nervy do volebního klání a mnoho sil na vedení města.
Autor:Zdeněk Šlehofer st. Vloženo: 2018-06-11 08:44:19 IP: 176.98.110.***
Pane Králi, z Vašeho článku jsem nepochopil co jste udělali ve vztahu k 1.SčV (práce JUDr M.Dvořáka), vzniku destinační společnosti Brdy jste aktivně kladl překážky (kde jsou v Brdech patrné miliony Kč dotací od vedení Stč. kraje). Sleduji aktivně zastupitelstva města a nezaznamenal jsem z Vaší strany např. návrh řešení dopravní situace. Centrum pro lidi bez domova jste navrhoval umístit na Sv.Hoře, a v případě zdi Březohorského hřbitova jste se dokonce nabídl jako mediátor. Jen zaslepený člověk nevnímá pozitivní změny v Příbrami, které jsou nejen viditelné ale slouží široké veřejnosti.
Autor:Jana T. Vloženo: 2018-06-11 08:34:22 IP: 109.72.12.***
P. Králi, souhlasím s Vámi, že město potřebuje nové nadšené lidi, které ho posunou dopředu. Ale jsem přesvědčená, že Vy a p. Říhová to nejste. Byla jsem ráda, že Šance vznikla. Čtyři roky vaši činnost sleduji a jsem v rozpacích. Váš článek je kontroverzní a jsou v něm lživé informace. A když někdo staví na lži, je zle. Vy lidi nechcete spojovat, ale Vašim cílem je vyhrát volby za každou cenu. Čtyři roky jste hlasovali uplně proti všemu, až to bylo směšné. Město se změnilo, to vidíme všichni. Tak nám nelžete a netvrďte opak. Potřebujeme, aby další vedení stavělo na tom co je a ne bouralo co se dá. Politika by se neměla dělat od stolu v ,,Time Café" a za každou cenu zhanobit práci jiných, ale měl byste nás přesvědčovat poctivějším způsobem.
Autor:Honza K. Vloženo: 2018-06-11 08:25:53 IP: 95.120.59.***
Tak nevím, pane Králi. Vy chcete Příbram oživit a přitom jste v podstatě hlasovali proti všemu, co tady koalice pro nás udělala a co je jasně vidět, že se povedlo. Nebo jste se alespoň hlasování zdrželi, což je ve výsledku v podstatě totéž. Život v Příbrami sleduju a zasedání zastupitelstva taky. Ať se dívám jak se dívám, za vámi žádnou práci prostě nevidím. Hlavně jste útočili, kdekoho osobně napadali a neúměrně prodlužovali každé zasedání.
Autor:Vařeka Vloženo: 2018-06-11 05:46:00 IP: 109.72.12.***
Pan Král provedl první tah na šachovnici volebního klání. Celkem nepřekvapivě použil konfrontační styl opřený o neplatné výroky. Pokud i zbytek kampaně Šance pro Příbram bude stejně těžkopádný jako výkop, nemá se Příbram čeho bát.
Autor:Občan Pb Vloženo: 2018-06-10 09:30:14 IP: 176.98.110.***
P. Já Šanci.... volit nebudu, to se omlouvám, ale líbí se mi nadhled, vtip a profesionalita p. Říhové, že nebere politiku, jako boj o život. Chtěl bych ale vědět, kde a kdy byla zjišťovací anketa na podporu Šance, to mi uniklo a potom, když článek tento vyšel 8.6., tak proč je v něm, že bude kandidátka do konce května, takže už je? Jinak přeji všem,kteří budou kandidovat za různá známá i neznámá hnutí a strany, hodně štěstí, šťastnou ruku při výběru kandidátů a hlavně čestný a slušný průběh kampaně, abychom my, voliči z toho neměli depku.

REKLAMA

Město Příbram
Počasí

Podporujeme

Divadlo Antonína Dvořáka Příbram a Kino Příbram

REKLAMA

Starožitnosti, antik Chod

© Mgr. Jaroslav Hodrment
Webhosting a domény od GIGASERVER.CZ
Právní doložka