www.turistika-brdy.cz | www.ohkpb.cz | www.kdno.cz |

Šance pro Příbram: Další bitva starostovy války

2016-11-08 07:45:13 | Šance pro Příbram ©

Grémium Šance pro Příbram reaguje na článek příbramského starosty Jindřicha Vařeky s názvem "Hlasy z Bažin". "Pan starosta opravdu hodně popustil uzdu fantazii a ve svém článku urazil, napadl či pomluvil kdekoho a odvážně se pustil na půdu divokých spekulací," míní Šance pro Příbram. Plné znění dopisu...

Foto

(Logo Šance pro Příbram)

Další bitva starostovy války (ad: Hlasy z Bažin)
„Člověk je bytost vysoce emotivní. Myslí víc citem než-li rozumem a v rámci jeho emotivity mu lze do mysli vložit téměř cokoli. Bohužel historie mnohokráte potvrdila, že dostatečně psychopatický jedinec je schopen zblbnout třeba celý národ.“
Ing. Jindřich Vařeka, starosta Příbrami, 3.11. 2016

Pokud se v obci za 2 roky po volbách zvedne několikanásobně daň z nemovitostí, 400 občanů si dovolí nesouhlasit s umístěním centra pro bezdomovce, realizace plánů na zvelebení toho či onoho se odsouvá, průměrná mzda patří k nejnižším v kraji, noví zaměstnavatelé se nehrnou, proti plánovanému nájezdu čertů někdo zvedne oko či hlas, nepomohla ani možnost sklouznout se na obří skluzavce či zajuchat si na oslavách výročí města, pak je nejlepším receptem svést vše na opozici.

Vytáhneme z opozice jednoho, druhého či třetího, na každého napíšeme něco nactiutrhačného, vytrženého z kontextu, stanovíme diagnózu jejich charakteru, přidáme něco na adresu bývalých starostů, znectíme poznámkou o čteném konkurenčním portálu a vše důkladně zalijeme přisvojenou vzpomínkou na temnou vzpomínku uranových lágrů a utrpení muklů a okořeníme bolševiky. Pak ještě uděláme z opozice smrdutou mnohahlavou saň se sklonem ke chvástounství a lhaní, která časem zhyne v bažině svého puchu a vše obložíme vlastní marnou snahou po dobré vůli.

Pan starosta opravdu hodně popustil uzdu fantazii a ve svém článku urazil, napadl či pomluvil kdekoho a odvážně se pustil na půdu divokých spekulací. Obáváme se ale, že v rauši zapomněl na ústřední postavy své divadelní hry – na sebe a své věrné.

Je starou známou pravdou, že bychom s nápravou chyb měli začít u sebe. Je to důvěryhodnější, méně alibistické a mnohé to přesvědčí spíš, než když někdo spustí nářek jako malé děcko nad pokaženou hračkou, která se nechová, jak by si mrně přálo. I to časem pochopí, že nepomůže vzteklé dupání a mlácení. Věřme, že na to pan starosta přijde také. Jako člověk dospělý, vysoce inteligentní, svéprávný a zkušený životem, by měl dobře vědět, že starostenský úřad je služba a starosta je vlastně zaměstnancem občanů města. Všech, i těch, kteří s ním nesdílejí jeho představy a přání. Proto by se neměl pokoušet dávat svým politickým partnerům a tím spíš opozici pokyny, jak se má chovat či jí veřejně nakazovat, co má říkat, jak to má říkat a s kým a jak se má bavit,kde má kdo pracovat.

Je velká škoda, že se tak nerozumně chová i vůči těm, kteří mu nejednou nabídli pomocnou ruku, ačkoli se klidně mohli, jako řada jiných, jeho bezradností náramně bavit a užívat si to. Stále ještě to nedělají, ale s každým dalším páně starostovým výpadem se postupně vytrácí i jejich dobrá vůle.

Pan starosta čichá zápach z bažin, ale nevnímá, že ten puch je i od kýblů špíny, které do nich sám leje. Dokud nepochopí, že by měl začít se sebereflexí a citlivě a fakticky vnímat zpětnou vazbu, kterou mu opozice zprostředkovává, a nezačne se chovat tak, jak mu přísluší, dokud v sobě nenajde oporu pro všechny občany tohoto města, nepřestane pohrdat jejich míněním a balamutit je formálními debatami s veřejností, které respektuje jen tehdy, jsou-li mu po chuti a někdo mu za ně tleská, sotva může očekávat více pochopení od druhých.

Větší pozornost si bohužel poslední článek pana starosty opravdu nezasluhuje.

Grémium Klubu volebního uskupení Šance pro Příbram


Šance pro Příbram ©


Tato diskuse již byla ukončena.
Autor:tonda Vloženo: 2016-11-11 19:05:43 IP: 176.98.110.***
pane LR supr názor na občanapb
Autor:tonda Vloženo: 2016-11-11 19:02:27 IP: 176.98.110.***
dobrý večer p.ObčanePB. žiju tady v příbrami přes 30let tak snad mohu posuzovat
Autor:LR Vloženo: 2016-11-11 14:32:08 IP: 176.62.232.***
Občan Pb . Mohl by jste mi prosím sdělit , kolik ta akce Krampus město bude stát ? Mně osobně a věřím že i většině obyvatel města tato akce nevadí. Pokud nevadí v Rakousku, Německu , a v některých městech i v Česku . Z Vaší strany to dle diskuzí vypadá tak že jste ze stáje oveček pana Vacka ale budiž.
Autor:Občan Pb Vloženo: 2016-11-11 08:36:52 IP: 176.98.110.***
Tonda: taky nevím kdo jste, ale nikde není psáno, že se na tomto webu může pouze chválit, já nikoho neurážím jako Vy, pouze kritizuji zbytečnou a drahou akci Krampus a na to mám právo stejně jako Vy i Vy vyjadřujete názor svůj. I na Vašem komentáři plném jedu je to vidět, potřebujeme se všichni zklidnit, zbavit se o Adventu toho zlého,rozjímat a připravovat se na Vánoce atd. a k tomu nejsou akce typu Krampus vhodné. A i kdyby se sem sjelo z okolí nevím kolik tisíc zvědavců, na mém názoru to nic nemění.Nás, kteří nesouhlasíme není zase tak málo a neměli bychom být přehlíženi.Pane Tondo, děkuji za Vaši radu,já jsem v pohodě,ale zamyslele se spíše Vy, když čtu, jak to berete od Krampusu, přes Ravak, USA prezidenta, Olympic,Řihákovce, Vackovce,Šedivý atd., tak nevím,nevím....
Autor:tonda Vloženo: 2016-11-10 18:34:08 IP: 176.98.110.***
Dobrý večer p.Šlehoferová.smekám před vámi kloubouk,Konečně Příbram žije a ožívá.Řihákovci Vackové %Sedivý neudělali pro občany Příbrami nic. občan PB a další nevím kdo to je, ale nepochopím proč vše odsuzují.Kulturní akce naposledy Olympic, byl to nadherný koncert.Poradil bych jim těm rádoby kritikům vrat se do hrobu nebo zpět do roků před 1989. co se divím že Pépa Vacků mlčí.Pořád se tady spojuje pan starosta s Ravakem a co? Nynější prezident USA těžkej podnikatel, jak asi nahrabal miliardy.Obačane Pb ja bych se dost zamyslel.
Autor:Stáňa V. Vloženo: 2016-11-10 16:59:19 IP: 176.62.232.***
p.Milan: kde prosím najdu článek p.Melichara?
Autor:David Vloženo: 2016-11-10 15:40:12 IP: 87.118.116.***
Dění ve městě se snažím sledovat. Po přečtení článku pana Melichara, který se sám po několika štacích ve stavebních firmách, developerských a investičních společnostech pasoval do role odborníka na stavebnictví. V jeho článku mě nejvíce zarazilo jak dovedl vyhodnotit činnost relativně mladé a malé firmy s málo zaměstnanci jako nelegální. Nikde neuvedl jak zjistil, že by snad pro tuto firmu měli pracovat OSVČ s nářadím této firmy. Neuvedl ani jak zjistil, že pro tuto firmu nejsou subdodavatelé právnickými osobami. Byl si ale zcela jist, že firma porušuje zákony provozováním tzv. švarc systému. Řekl jsem si tedy že pan Melichar má bohaté zkušenosti se "švarc systémem", když tu nelegální činnost dovede tak bystře zpozorovat. Více mi vrtalo hlavou čeho tím svým "odborným" představením chtěl dosáhnout. Po přečtení článku pana starosty o Domu Natura s panem ředitelem Králem a pupeční šňůrou vedoucí na kraj i mě došly souvislosti. Děkuji pane starosto za článek Hlasy z Bažin. Více ale děkuji, že snad okopávání kotníků od pana Kareše a spol zvládáte s nadhledem. Také vnímám lepší komunikaci radnice s občany i probouzející se život ve městě za které se lidé přestávají stydět. Ohledně zařízení pro bezdomovce se ale nedivím protestům obyvatel. Nevidím přínos v tom, že by centrum mělo sloužit pro klienty z Kladna, nebo Berouna. Nedivím se skupině obyvatel co se odvolali proti rozhodnutí zdejšího stavebního úřadu. Divím se ale, že starosta v jednom z článků pranýřoval tyto odvolatele. Je zcela legitimní aby lidé v řízení dotýkajícím se jejich práv podali své připomínky.
Autor:Kolemjdoucí Vloženo: 2016-11-10 14:47:24 IP: 109.72.12.***
Hana V.: Skvěle popsáno, vidím to úplně stejně.
Autor:Hana V. Vloženo: 2016-11-10 14:33:43 IP: 109.72.0.***
Čtu si reakci Šance pro Příbram už potřetí a utvrzuji se v názoru, že vše mohu napsat tak, aby se mi to hodilo. Já to třeba vidím takto. Pan starosta svým článkem trefil hřebík na hlavičku. Potrefení se ozvali, cítí se uraženi, znectěni a poníženi. Fantazírovat nemusel. Stačilo mu shrnout to, co každý z nás sleduje na veřejných jednáních zastupitelstva města, a je možné si to na internetu i z tištěných médií kdykoliv znovu oživit. Občané, kteří začínají mít optimistický pohled na výsledky práce naší radnice přibývá, a to je dobře. Radnice komunikuje a odpovídá na dotazy nás občanů. Chová se tak, jak jí přísluší, nikým nepohrdá a citlivě vnímá zpětnou vazbu. Líbí se mi to a i když mi to nikdo nenakázal - tleskám. Někteří z nás však stále očekávají více pochopení od svých politických partnerů, kteří ne a nejsou schopni pochopit jak oni to myslí i když jsou dospělí, svéprávní a životem zkušení. Dobrou vůli by měli ale někde to pořád drhne, vleče se to a zrovna moc to nevoní. Větší pozornost výše uvedený článek nepotřebuje.
Autor:L.Šlehoferová Vloženo: 2016-11-10 12:04:45 IP: 176.98.110.***
Včera jsem byla v jisté společnosti a jak jinak řeč se stočila k situaci ve městě.Z hovoru bylo patrné,že někteří přítomní vůbec nesledují,co se ve městě za poslední dva roky změnilo.Že pan starosta a kolektiv ve vedení města dělají maximum je pro určité osoby nepodstatné.Mají v hlavě uloženo spojení starosta = RAVAK. To představuje určitý majetek a to se neodpouští.Stačí vidět starého pana Vařeku u soudu a je úplně jedno, zda je tam jako svědek,nebo obžalovaný,zda někomu dluží,nebo opačně.Všechno je špatně.Pan starosta je odpovědný i za to co dělá,nebo provozuje jeho bratr.Vše je jeho vina.To jsou komunistické manýry splácat jedno přes druhé,ale hlavně nepřiznat,že jdou věci k lepšímu.Raději si přečtou Blesk,než Kahan.Mám dojem,že se jedná mnohdy o bývalé zaměstnance RAVAKU,kteří tam z nějakého důvodu neobstáli a je snadné si zchladit žáhu na panu starostovi.
Autor:IT Vloženo: 2016-11-10 11:59:50 IP: 176.62.232.***
Ajťaci vyrazili do boje se šmírováním taky dobrý
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-10 11:57:08 IP: 109.72.5.***
A protože není Lumír z PB (kluk jeden Plzeňskej) tak je očividná jeho závist
Autor:Martin Vloženo: 2016-11-09 22:45:07 IP: 109.72.4.***
Vážený pane Lumíre, případně IDDQD(IP adresa je totiž nápadně podobná právě tomuto nicku, domnívám se proto, že se jedná o jednu a tutéž osobu). Souhlasím s Vámi, že plivání je velmi rozšířená kratochvíle, nicméně pokud již plivnete, měl byste trefit cíl. Jinými slovy, bylo by celkem fajn mít svá tvrzení podložená fakty, což ve Vašem případě (bez urážky) malinko pokulhává. Co se aquaparku týká, pokud se nepletu, bylo vybíráno z pěti variant pro vnitřní bazén a ze třech pro venkovní (výsledek mi do této chvíle není znám)a Vy hned za celou akcí vidíte průšvih a je Vám "úplně jasný, jak to dopadne", aniž byste dopředu znal jakékoliv podrobnosti. Takže opět jeden bezcílný plivanec. O údajné zakázce pro Ravak nepíšete vůbec nic a o tom, že jste si dal se starostou někde na tajňačku "špeka" taky nic, ale tvrdíte, že inhaluje (i když konopí se neinhaluje, patrně jste měl tedy na mysli toluen). Pokud snad náhodou nejste tajemný IDDQD, přijměte prosím moji omluvu a poslední dvě věty považujte za bezpředmětné.
Autor:Obyčejný občan Vloženo: 2016-11-09 22:17:01 IP: 90.181.147.***
Lumír: Kde jste byl,když rodící se vedení města schánělo ekonoma ? Máte to všechno v malíčku. Mohl by jste okamžitě nahradit Václava Dvořáka. Ale to Vy ne.Typický Čech - všecko ví, všechno zná, čeká za bukem a samozřejmě negativně naladěn, odevzdán svému zřejmě smutnému osudu. Trochu radosti do toho duševního odumírání. Každý z nás se podílí na celkové náladě tohoto města. Vy jste přidal velké amatérské mínus. V hospodě po několika pivech Vás určitě za tento výlev kamarádi poplácají.
Autor:Václav Dvořák Vloženo: 2016-11-09 21:40:39 IP: 37.188.184.***
Lumír: A co byste konkrétně navrhoval udělat ve věci našeho bazénu?
Autor:Lumír Vloženo: 2016-11-09 21:17:58 IP: 83.143.240.***
A není vlastně jedno, co je jedovatý flusanec, ať už jde o kohokoliv? Plive Kareš, plive i vedení, byť to nazývá tak, že se brání. Víte, kdyby městu šlo skutečně o dobré finanční hospodaření s majetkem města, tak by se rozhodně nepouštělo do rekonstrukce aquaparku. Samozřejmě, že některé části akvaparku tu rekonstrukci potřebují, ale takováhle zakázka potřebuje transparentnost od začátku do konce a rovněž nezávislost u stavebního dozoru, bez jakéhokoliv spojení na zhotovitele. To poslední, co potřebuje, aby se celá zakázka proměnila v jeden velký průšvih v řádu stovek miliónů korun, na které si bude muset město půjčit a jež ochromí městský rozpočet na minimálně jedno až dvě další volební období. A ať už bude ve vedení kdokoliv, zle by to vracel současnému vedení, jelikož by jednoduše musel podávat trestní oznámení a žalovat náhradu škody. V tom okamžiku je dobře, že si pak takovou náhradu škody z vlastního bude moci vedení města dovolit. Nejhorším možným scénářem by totiž mohlo být, že ze zakázky bude profitovat hrstka společností s vlastníky v daňových rájích, které nebude posléze po realizaci zakázky a vyinkasování peněz problém hodit do insolvence a jen se smát. Město nemá svůj vlastní bytový fond, takže za další dva až tři roky, až bude účinný zákon o sociálním bydlení, bude muset město půjčovat, aby zabezpečilo svoje zákonné povinnosti vůči jednotlivým žadatelům a bude muset uzavírat smlouvy se soukromými osobami a ještě k tomu těmto osobám odpovídat za závazky na nájemném. Víte, se zábavou za 6,5 mega, Krampus show atd. teprve cesta do finančního pekla pro obec započala. Ještě, že byty v Plzni stojí stejně, né-li méně, než v Příbrami. Adios
Autor:Martin Vloženo: 2016-11-09 17:59:33 IP: 109.72.4.***
Vážený pane(paní) IDDQD, jelikož jste doposud nereagoval na moji žádost o zveřejnění faktů ohledně osoby pana starosty, považuji Váš příspěvek ze dne 8.11. pouze za "jedovatý flusanec" do prázdna. Mohu Vás ale uklidnit, ani zdaleka v tom nejste sám. Hezký večer.
Autor:Obyčejný občan Vloženo: 2016-11-09 11:39:26 IP: 90.181.147.***
Na jedné straně žádá nemalá část občanů široké spektrum zábavy aby po "době temna" si všichni mohli vybrat. Na druhé straně to konzervativní část lidí kritizuje. To je přeci v demokracii naprosto normální. Můžeme se ptát určité množiny lidí a skoro každý bude chtít něco jiného. Je to o pokoře a respektu k potřebám ostatních. Co je zarážející, že stačí jedna akce vedení města, která se nelíbí občanovi a světe div se - starosta občana zklamal. Co k tomu říci - nedospělost,naivnost, dětinkost... Kvůli jednomu stromu nevidět ten ohromný les... Také se nechystám na KRAMPUS, ale to neznamená, že nevidím ty nepřehlídnutelné výsledky (nejenom ekonomické, hmotné) hlavně v komunikaci a směru, který ve mně poprvé od revoluce vzbuzuje optimismus a naději, že vedení tohoto města vydrží přes všechny ty útoky a nesmysly do konce volebního období. Kreativní lidé tuto novou atmosféru cití a je to znát v ovzduší celé Příbrami.Vážím si každého dne, kdy toto vedení města nezkolabuje a vydrží ten nápor,kde chybí pokora a respekt. PŘÍBRAM OPRAVDU ŽIJE, ale není to zásluha Grémia Klubu volebního uskupení Šance pro Příbram.
Autor:HC Drummer Vloženo: 2016-11-09 11:17:21 IP: 109.72.12.***
Šance pro Příbram - to ještě exisatuje? Zoufalci....
Autor:Pavel Franta Vloženo: 2016-11-08 21:54:39 IP: 109.81.208.***
Jak správně poznamenal Zdeněk Karkan. Šanci jste měli, šanci propásli.Vaše široké gremium,K+K,to zřejmě nezachrání.
Autor:Občan Pb Vloženo: 2016-11-08 21:46:09 IP: 176.98.110.***
Mě pan starosta zklamal, že pozval do města průvod čertů-Krampusů o Adventu a když s tím nemalé množství občanů nesouhlasíme, tak nás za to ponižuje.Mě to k němu nesedí.Jak vidíte dnes a denně, je ve městě zloby a nenávisti dost, není třeba to ještě dovážet ze zahraničí. Peníze, které to stojí bych vložil třeba do škol, či seniorům, a co je hlavní na podporu našich českých vánočních zvyků.
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-08 20:17:55 IP: 109.72.12.***
a ještě dovětek: Starosto já Vám to říkal už pod Vaším poetickým článkem, máte masochistické sklony (co se týče Vašeho původního článku). Ale držím palce a těším se na pokračování. Bylo by ale možná lepší se fakt věnovat důležitějším tématům. S Šancí to nemá význam - mrhání časem - to nejdražší co máme
Autor:S930 Vloženo: 2016-11-08 20:14:50 IP: 109.72.12.***
Tak tohle je síla, typický nicneříkající článek zpracovaný politbyrem 80.let. IDDQD je robot jehož úkoly jsou zřejmé. Mimochodem kdo z Vás viděl v nějakém Aquaparku vanu nebo sprchový kout v takovém množství aby to výrobce ekonomicky pozvedlo do oblak? Nikdo, protože je to nesmysl jak ekonomický (hlavně mě tu nechtějte poučovat o marketingu) tak technický. Kdyby raději Šance veřejně prohlásila, že nesouhlasí s chováním ing.Kareše. Normálně na rovinu. Protože to co jemu tolerují se ve slušné společnosti netoleruje a ještě v nedávných dobách by dostal naplácáno.
Autor:Obyčejný občan Vloženo: 2016-11-08 18:43:32 IP: 90.181.147.***
IDDQD : Kde jste byl, když Vám zde předváděli demokracii Vacek, Fuksa, Řihák...? Nevzpomínám si, že by v Příbrami tehdy byl nějaký dialog nebo řešení rozmanitosti potřeb obyvatel.Povrchnosti a křivosti zde bylo naopak dost. Mohl bych vyprávět..., ale proč? Ti, co měli nějaké jednání s těmi bývalými pány - vědí, co to bylo za výkvět. Potřebovali ke svému udržení velké množství volících "blbečků". Teď se zdá, že i v Příbrami "blbečků" ubylo a hlavně mladí lidé už rozpoznají když někdo kváká nesmysly.
Autor:IT Vloženo: 2016-11-08 18:23:50 IP: 176.62.232.***
Doložit členství v ksč nejde není nikde žádný registr tak si může každý říkat co chce o))))
Autor:Martin Vloženo: 2016-11-08 18:20:40 IP: 109.72.4.***
Článek "Grémia klubu volebního uskupení Šance pro Příbram" alias partičky s klaunskými nosy již komentovat opravdu nehodlám, avšak rád bych požádal pana (paní)IDDQD, zda by svá odvážná tvrzení mohl nějak doložit. Mám na mysli členství pana starosty v KSČ, respektive STB, dále pak tvrzení o zakázce pro firmu Ravak ve věci rekonstrukce Aqua parku, no a na závěr by mě zajímalo, jak je to s tou inhalací omamných látek. Předem Vám děkuji za předložená fakta.
Autor:tonda Vloženo: 2016-11-08 18:16:37 IP: 176.98.110.***
Dobrý večer všem.Pro p.starostu nedejte se. Už bylo dost Vacků, Řiháků Šedivých. Příbram Vám fandí, ty politické popelnice, jen kopou a zavidí.
Autor:Václav Dvořák Vloženo: 2016-11-08 18:07:02 IP: 109.183.145.***
IDDQD: Prosím, abyste sem veřejně napsal, kdy a o čem jsem já v politice lhal. Dále vás mohu ubezpečit, že v projektu na rekonstrukci bazénu jsem viděl jenom celkem zanedbatelné množství van, max. tisíc, které tam má dodat Ravak:-) Z vašich příspěvků jsem nabyl dojmu, že ve škole jste na pojem "demokracie" chyběl vy. Můžete se starostou nesouhlasit, to je ok, ale zkuste to napsat na úrovni, jak píše on. Ztrapňujete se povrchností, křivostí, příšerným zjednodušováním a nepochopením skutečností kolem nás. Slušný dialog je pro vás zřejmě sprosté slovo.
Autor:IDDQD Vloženo: 2016-11-08 16:55:07 IP: 83.143.240.***
Je to ostudné jednání, které je žalovatelné a přímo i trestné, jmenovitě u "pohádkových" soudů a u "pohádkové" policie. Ničeho Vám nezávidím. Štve mne ovšem povrchnost, křivost a vůbec příšerné zjednodušování a neschopnost pochopení smyslu demokracie na úkor diktátu vedení a jednání vůči obci jako celku bez přihlédnutí k rozmanitosti jejich obyvatel a jejich potřeb, kdy dialog je považován za sprosté slovo.
Autor:IDDQD Vloženo: 2016-11-08 16:46:05 IP: 83.143.240.***
Je to ostudné jednání, které je žalovatelné a přímo i trestné, jmenovitě u "pohádkových" soudů a u "pohádkové" policie. Ničeho Vám nezávidím. Štve mne ovšem povrchnost, křivost a vůbec příšerné zjednodušování a neschopnost pochopení smyslu demokracie na úkor diktátu vedení a jednání vůči obci jako celku bez přihlédnutí k rozmanitosti jejich obyvatel a jejich potřeb, kdy dialog je považován za sprosté slovo.
Autor:Vařeková L. Vloženo: 2016-11-08 15:25:06 IP: 109.72.3.***
IDDQD věřte, že můj manžel není ani estébák ani závislý na omamných látkach. Prosím, kritizujte jeho práci, na to máte právo. Ale buďte tak laskavý a nepomlouvejte a nešiřte bludy o naší rodině, o které fakt nic nevíte. Snažím se tolerovat lidskou vlastnost závist, ale Vaše nesmírná zloba mne vyprovokovala k této reakci. Vaše jednání mne uráží a je žalovatelné. A pro Vaší lepší informovanost, manžel je v politice díky takovým jako jste vy, p. Kareš, p. Král ........
Autor:LR Vloženo: 2016-11-08 14:24:56 IP: 176.62.232.***
Šance pro Příbram , Gremium klub volebního uskupení co to je ? Asi také nějaký NICK jako já.
Autor:milan.milan Vloženo: 2016-11-08 13:35:42 IP: 109.72.2.***
Paní Jitko, ono nejde tolik o zástup obdivovatelů. Ono by totiž možná chtělo si přiznat, že se jedná o občany, kteří chodí s očima otevřenýma a kteří si nic nepřibarvují.
Autor:Kolemjdoucí Vloženo: 2016-11-08 13:02:01 IP: 109.72.12.***
Milá Šance, poněkud nerozumím názvu "starostova válka". Já si naopak myslím že s válkou, a to hodně agresivní, začal váš člen Petr Kareš hned po volbách. Takže když on ustavičně útočil, bylo vše v pořádku, jakmile se ale začal starosta bránit, tak je to hned starostova válka. Správný název by měl být Karešova válka.
Autor:Linda V. Vloženo: 2016-11-08 11:34:58 IP: 109.72.3.***
Hle, hlasy z bažín vylézají. Jitko vítejte na tomto servru. Copak, p. Pečenka už nemá zájem? IDDQD chodu města a výběrovým řízením rozumíte pramálo, ale slinu máte hodně jedovatou. Estébak jste nejspíš sám, protože máte jím podobné manýry. Jemine, když chcete kecat do bazénu, tak si dejte aspoň trochu námahy a zjistěte si o tom něco. Pak vaše jedovatiny nebudou tak k smíchu.
Autor:Kolemjdoucí Vloženo: 2016-11-08 11:33:42 IP: 109.72.12.***
Jitko, co takhle zkusit napsat něco konkrétního a ne jen vyštěknout? Například na Lindu V., s jejímž příspěvkem naprosto souhlasím.
Autor:IDDQD Vloženo: 2016-11-08 11:13:21 IP: 90.179.128.***
<b>Všichni politici lžou. Necháváte se obelhávat od těch, ke kterým vyjadřujete "obdiv". Tento Vám lže zejména proto, aby zamaskoval svou neschopnost a deflektoval kritiku na někoho jiného. Na někoho, kdo nemá rozhodovací pravomoci. Proč mu asi vlastní rodina sebrala otěže od rodinného podniku? Proč jej poslali dělat rozbroje do komunální politiky a hospodařit s cizími penězi, nikoliv s vlastními? PROČ SE NAJEDNOU MUSÍ REKONSTRUOVAT BAZÉN ZA 350 mil. CZK Z CÍZÍCH ZDROJŮ? To si na to město musí půjčovat, aby mohl mít tento rodinný podnik na výrobu koupelen ohromnou zakázku, kterou jim tam přihrál potomek, kterého se zřekli? Je to ostuda. Je to hnus. Má tohle město opravdu zapotřebí, aby se nechávalo obelhávat estébákem? Jediné vize, které má, jsou ty, které se mu dostaví po inhalaci omamných látek, které jej připravili o všechen rozum.</b>
Autor:Jitka Vloženo: 2016-11-08 11:07:43 IP: 109.72.12.***
Ten zástup obhájců, kterých je ve skutečnosti sotva pár, začíná byt minimálně trapný.
Autor:zdeněk karkan Vloženo: 2016-11-08 10:48:05 IP: 109.72.2.***
Co to znamená Šance pro Příbram .?! Někdy se jedná o nulovou šanci, což se potvrzuje.
Autor:Sebastian P. Vloženo: 2016-11-08 09:32:50 IP: 109.72.6.***
Jindřich Vařeka je prvním starostou, za kterého se nemusí obyvatelé stydět. Příbram se hnula kupředu. Ve všech směrech. A mnoho lidí to tak vnímá. Jen stále ti samý jedinci (Kareš, Vacek, Král atd...) budou vždy všechno kritizovat, ale téměř nikdy nepřijdou s něčím hmatatelným. Za Vařekou je vidět hromada dobré práce.
Autor:Nový Občan Příbrami Vloženo: 2016-11-08 08:59:04 IP: 109.72.12.***
Já tomu článku nerozumím. Žádná fakta, žádná čísla, žádné návrhy. Jen plivání. Pro mě je to opravdu nesrozumitelné a tímto Šance vrací Příbrami "úsměv"????? Tak tudy cesta nevede.
Autor:Linda V. Vloženo: 2016-11-08 08:55:18 IP: 109.72.3.***
Pro mne neuvěřitelně nekonkrétní, blá, blá,blá. Článek nezareagoval na jedinou věc, na kterou starosta poukazoval. Když vezmu první odstavec: 1.) "Zvednutí daně z nemovitostí". Vždyď byla zvednutá na úroveň všech okolních obcí. Na to měli mít odvahu naši populisti i s Karešem už o deset let dříve a Pb by vypadala jako jiná města. 2.) Toto je první vedení, které řeší bezdomovectví a to za dotační peníze. Co je na tom ke kritice? Že zatím bezdomovci jsou v centru města to možná ani nikdo neví a nepoukazuje na to. 3.) "Průměrná mzda je nejnižší v kraji". Vy jste ale ekonomičtí znalci! Přece starosta nepřikazuje zaměstnavatelům jaké maji vyplácet mzdy. To dělá trh milé grémium. Ale zapoměli jste zmínit, že Pb se letos stala městem s největším poklesem nezaměstnanosti v celém kraji. To se vám nehodí, že? 4.) Oslavy vám hold také nevoní. Já si myslím, že všechny zásadní věci se radnici daří. Dělají to dva roky a to není moc dlouhá doba.Možná by toho zvládli víc, kdyby nemuseli odhánět vám podobné od koryta. A že starosta" vše svádí na opozicí". Jaká vy jste opozice. Vy jste parta škodičů, která fakt nešíří dobrou náladu. Konečně někdo poukázal na špinavé pozadí vaší strany nebo co to je. Nemá cenu vyvrácet další vaše nesmysly. Je to trapné. A nemluvte prosím za opozici. Jedete v tom sami!
Autor:Jakub Bittner Vloženo: 2016-11-08 08:19:31 IP: 109.72.5.***
Pane Králi proč se schováváte za jakési grémium klubu? Silně pochybuji, že tuto omáčku zplodil někdo jiný. Kolik sklenek bílého padlo, než jste udělal poslední tečku? Moje babi by řekla, že plácáte páté přes deváté .... a já se k ní připojuji ;-)

Podporujeme

Divadlo Antonína Dvořáka Příbram a Kino Příbram
MHD Příbram - jízdní řády

Aktuální jízdní řády najdete ZDE.

REKLAMA

Starožitnosti, antik Chod

© Mgr. Jaroslav Hodrment
Webhosting a domény od GIGASERVER.CZ
Právní doložka