www.turistika-brdy.cz | www.ohkpb.cz | www.kdno.cz |

Petr Větrovský: Babišův učeň

2017-10-23 09:46:05 | Petr Větrovský ©

Jak jsem již řekl na zasedání zastupitelstva, nejsem příznivcem psaní nějakých politických referátů a intrikaření přes média. Myslím, že bychom si své měli vyříkat při zasedání a ne pak z domova něco dodatečně psát.

Foto

(Zdroj foto: Petr Větrovský)

Tak se podle mě zejména pořádní chlapi nechovají. Ti jednají na rovinu a přímo, i když je to třeba nepříjemné. Toho se však nedrží radní za ANO Václav Dvořák, který si z příbramské sociální demokracie v poslední době dělá mediální terč. Střelba na něj pokračuje i přes můj apel a jelikož jsem předsedou příbramské ČSSD, nemohu již jen přihlížet.

Tragikomedie, ubohost, malost, trapnost, křečovitost, komičnost, to jsou nejčastější  slova, které si v příspěvcích Václava Dvořáka o nás můžete přečíst.

Jsme kritizováni za to, že mluvíme moc. Prý máme v době, kdy není zastupitelstvo, absťák. My jsme však na zastupitelstvu za naše voliče. Za voliče, kteří podpořili náš program a věřili, že ho budeme prosazovat. To bez mluvení nejde. Alespoň u nás tedy.  V Příbramském ANO mluví stabilně dva až tři lidé. Zbytek jen mlčí a kouká. U některých zastupitelů či zastupitelek jsem jejich hlas slyšel jen při ohlašování střetu zájmu a nebo dokonce jen při úvodním zastupitelském slibu (to bylo před třemi lety).

Jsme kritizování, když nehlasujeme pro. Slyšíme, že blokujeme usnesení. Nic neblokujeme, vyjadřujeme jen svůj názor. Vládnoucí koalice je koalicí, protože má většinu a tou vládne. Tak to funguje. V Příbramském případě má koalice 12 z 25 a někteří její členové tam chodí jak do kostela. Teď chyběli asi čtyři. Radní Kresslová odešla v průběhu (až po hlasování pro prodej pozemku pro švagra Václava Dvořáka, přesněji řečeno). Minule odešla v průběhu hlasování místostarostka Alena Ženíšková se zastupitelem Mrázem. Není to od nás žádné blokování.

Budoucí kandidát na starostu za ANO by si měl raději zamést před svým prahem a pokárat své zastupitele za docházku. Spoléhat na opozici, která je tak strašně prašivá, se asi nebude po jeho výrocích vyplácet ani do budoucna. Svádět to na nás je ostatně spíš taková taktika, která je u tohoto radního velmi oblíbená. Na některé otázky raději vůbec neodpovídat a jen napadat ostatní. To ostatně používá velmi obratně šéf hnutí ANO Andrej Babiš. Václav Dvořák má velmi dobrého učitele.

Odvádění pozornosti je opravdu velmi častou činnosti v radničním arzenálu pana Dvořáka. Je jím například tvrzení, že jsme zesměšňovali pana Švendu. Pan Švenda dostal od pana Řiháka dotaz, zda by mu mohl říct, co za tři roky ve funkci místostarosty pro město Příbram udělal. Jeho odpověď byla, že to rozhodnou voliči a zdůraznil, že Josef Řihák je placen z veřejných peněz. Ano zasmál jsem se. To jediné je pravda. Nejprve jsem nerozuměl, proč pan místostarosta Švenda neobhájí svou práci a neřekne, co pro město udělal, já bych to na jeho místě rozhodně řekl.

Za svou práci se nestydím, naopak si za ni stojím.  Pak mě rozesmála věta o tom, z jakých peněz je placený Josef Řihák. Vyřčení tohoto od člověka, jenž je z veřejných financí, alespoň v to doufám, placený také, je směšné.

Závěrem je třeba dodat, že Václav Dvořák doufá, že se nedočká, že se sociální demokracie vrátí ještě někdy na radnici. Já zase doufám, že po těchto parlamentních volbách nebude mít naše země trestně stíhaného premiéra a že z příbramské radnice po komunálních volbách zmizí ANO i se svými rodinnými příslušníky, které tam zaměstnává. Klientelismus bylo jedno z nejpoužívanějších slov z úst příbramského ANO před volbami. Ono Andrej taky sliboval.

Petr Větrovský,
předseda ČSSD Příbram


Petr Větrovský ©


Tato diskuse již byla ukončena.
Autor:tonda Vloženo: 2017-10-27 17:19:36 IP: 176.98.110.***
dobrý večer pane S930 plný souhlas co se týče teplárny pan Vacek mlží.....všichni v příbrami ví, jak to bylo.Kauza teplárny byla krásně odložena PČR.Co dodat.Proč asi?
Autor:S930 Vloženo: 2017-10-26 15:10:46 IP: 109.72.5.***
a pane Vacku jaká byla základní ekonomika případu Příbramské teplárny ?
Autor:Karel Vild Vloženo: 2017-10-25 23:16:31 IP: 109.72.12.***
Tak nějak mi to připadá jako snůška planých keců. Asi jako s tou opozicí na baterky. Pepa nezklamal a opět si naběhnul a tak se opřeme do pana Dvořáka. Václave buď v pohodě a z těch tlachalů si nic nedělej. Myslím si , že se odvedlo spoustu práce a ta naše opozice to nějak nemůže rozdýchat a slepá závist vede jejich prstíky po klávesnicích a plodí jen hloupé a přiblblé články. Doufám že se povede kolektiv ztmelit a posunout naše město zase o kousek dál. ")
Autor:Václav Dvořák Vloženo: 2017-10-25 21:36:16 IP: 90.177.42.***
Zdenek: Myslím, že tady je něco špatně. Ale řešme naše město, za které neseme zodpovědnost.
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2017-10-25 17:38:02 IP: 176.98.110.***
Základem každé stavby má být povinně ekonomika provozu.Pokud se staví bez ekonomické rozvahy, tak se staví nesmysly a neufinancovatelné pomníky radních. Aquapark už svoji podstatou nemůže generovat zisk, v městě naší velikost generuje pouze ztrátu a každoročně zvýšenou potřebu dotací na provoz. Příbram tímto projektem směřuje do opravdové dluhové a investiční pasti. Proto doufám, že díky tomuto megalomanskému projektu neskončíme jako obec Prameny, která doplatila na krach výstavby stáčírny minerálních vod, do níž investovala stovky milionů korun. Obecní účet blokoval exekutor a obec donedávna řídil správce dosazený ministerstvem vnitra. A nové vedení obce aktuálně řeší co s dluhy v řádu desítek miliónů korun.
Autor:Zdenek Vloženo: 2017-10-25 16:19:01 IP: 109.72.12.***
Všichni tady nadáváte na ČSSD. Jak je teda možné, že na Středočeském kraji se hnutí ANO spojilo s ČSSD a KSČM?. To je i s panem Řihákem! Ten dostal od paní hejtmanky Jermanové krásnou funkci! Vedoucí odboru investic! Není tady něco špatně?
Autor:Bjorn Vloženo: 2017-10-25 12:23:51 IP: 82.142.91.***
město konečně žije a něřídí ho zloději, to vnímám jako solidní progres... Pane Větrovský, ta vaše partaj může být ráda, že nezasedá na Bytízu...
Autor:Vladimír Vloženo: 2017-10-25 08:19:59 IP: 176.62.232.***
Pokud budou v čele ČSSD lidé jako pan Větrovský a Řihák, jsem v klidu, protože je pro většinu lidí nevolitelná, k článku se nemá smysl vyjadřovat... Řekl bych jen díky za současného pana starostu!
Autor:Světoběžník Vloženo: 2017-10-25 08:13:18 IP: 105.80.120.***
IT: Nevím, jestli podnikáte nebo ne, ale podnikatele má v našem státě v hrsti celá řada institucí. Udělat na vás trestní oznámení, zvlášť když jste ještě k tomu v politice, jste úspěšný a tudíž máte řadu nepřátel, není zas až tak velký problém. K tomu stačí málo a nestačíte se divit. Zvlášť když se jde třeba až 10 let dozadu, něco si už na vás najdou. Takže ta dokola omílaná mantra o trestním stíhání je zkrátka směšná. Nejspíš jde o klasické kompro, s velmi podobným průběhem jako u Bárty.
Autor:IT Vloženo: 2017-10-24 20:49:29 IP: 176.62.232.***
Tady se hájí členové strany,který šéf je trestně stíhaný estébák a teda nevím,ale ani Řihák a Vacek nejsou ani jedno z toho,a ti co si za Vacka koupili byty za hubičku,tak ti tu urcite ty blaboly nepisou,ti tleskaj,ze sme neskoncili v Bakalovu o)
Autor:Obyvatelka Pb Vloženo: 2017-10-24 19:39:20 IP: 109.72.12.***
Zdenek: Měl na vše dobré o čem píšete jedenáct let, kdy byl starostou a mě osobně se zdá, že za tu dlouhou dobu a za obrovské příjmy z prodaných bytů se toho zrovna moc neudělalo. Co byste například řekl na to, že má město nevýhodnou nájemní smlouvu na bývalou prodejnu obuvi v Pražské ulici za 0,- Kč na dobu 77 let do roku 2070, kterou podepsal exstarosta Vacek? Nebo že na domově důchodců je zástava na 50 let do roku 2044?
Autor:tonda Vloženo: 2017-10-24 18:41:09 IP: 176.98.110.***
Dobrý večer proč pořád hajite p.Vetovského, šel tam jen pro fotbal....Maryla užas.Do rady ho dostrkal Řihák.P. Vacek je fakt mimo´.položte mu otázku jak ON hospodařil........Teplárna jeho velký pruser......tak na zavření
Autor:Zdenek Vloženo: 2017-10-24 15:10:25 IP: 109.72.12.***
Nedá mi to a musím s panem Větrovským v něčem souhlasit.Myslím, že jsou konstruktivní opozice. Tady se to ale, boužel jako vždy, strhne v přestřelku proti Vackovi. Samozřejmně, udělalo se za něj hodně leváren. Nikdo tu ale nezmíní to dobré, co se za něj udělalo. Například se upravil starý viadukt u Nováku, udělal se kruháč na Flusárně, odbočka k Drupolu a druhý kruháč, srovnání silnice u Kaňky, atd. Dovedete si představit, že by toto nebylo? Já ne!
Autor:S930 Vloženo: 2017-10-24 08:00:24 IP: 109.72.5.***
Josef Vacek: a jako správný "bývalý" a ještě správný neználek nejste schopen přímo ukázat na jakoukoliv netransparentnost. Jen blábolíte nesmysly. Kde jste byl když se veřejně diskutovalo o rekonstrukci AQP ? Za účasti Vařeky, kterého jste mohl ihned na místě interpelovat a soudě dle Vašeho chtíče i znemožnit ? Jenže na to (a ani na něj) nemáte koule (ani kuličky)
Autor:Jana T. Vloženo: 2017-10-24 00:07:05 IP: 109.72.12.***
Svatá prostoto! P. Vacku Vy jste fakt zmatený člověk. To se lidem, kteří jsou přesvědčení, že jsou středem vesmíru stáva, že neunesou svoji prohru. Ten váš komentář nejde komentovat. Pozdravujte v Zubři ,,odpovědné radní" .Já jsem docela spokojená s těma našima.
Autor:Obyvatelka Pb Vloženo: 2017-10-23 23:35:06 IP: 109.72.12.***
Josef Vacek, 11:16:57 jak jinak, opět v pracovní době: Také si myslím že se už úplně pomátl a měl by se léčit. Třeba ale jenom jako samozvaný zástupce Svaté Hory neunesl volební výsledek KDU-ČSL v Příbrami 3,40%.
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2017-10-23 22:43:31 IP: 176.98.110.***
Jindřich Vařeka: Modelovým příkladem netransparentního nakládání z veřejnými penězi v Příbrami je připravovaná rekonstukce aquaparku jako investice v řádu stovek milionů korun, která svoji podstatou vyžaduje dlouhodobou přípravu. Jednotlivé kroky na cestě ke vzniku komplexního relaxačního centra však dostaly ránu na samém počátku. Na největší architektonický zásah do Korečkovy koncepce Březohorského sídliště nebyla vůbec vypsána veřejná architektonická soutěž. A tak v jakémsi transparentním pološeru byla Projekční kanceláří h projekt vypracována studie za 4,5 milionů, na jejímž základě se připravuje smrtící úder městskému rozpočtu za cca 250 milionů korun. Projekt, který tato pražská společnost představila je šitý horkou jehlou tak, aby na jeho základě které mohla být úzkou skupinou zastupitelů a radních během podzimu schválena klíčová dokumentace pro stavební povolení. Nikoliv jako v městě Zubří ve Zlínském kraji, které řeší podobný problém. Tam však odpovědní radní a zastupitelé vyhlásili referendum aby občané během parlamentních voleb rozhodli zda chtějí, aby se město nezdravě zadlužilo anebo nikoliv. Samozřejmě se v této souvislosti vůbec nezmiňují o zakázkách z volné ruky v řádu drobných pro syna radního Václava Dvořáka. Tam jsem byl pro jistotu zažalován pro údajnou pomluvu, tento krok Vašeho týmu mne měl v roce 2016 evidentně zastrašit. Ale trefili jste kozla, podobné fígle možná fungují na různé konjukturální slabochy, ale nikoliv na moji osobu.
Autor:Václav Dvořák Vloženo: 2017-10-23 21:45:12 IP: 90.177.42.***
Občan Pb: Zákon o obcích ukládá zastupitelům povinnost ohlásit možný střet zájmů a následně jim umožňuje hlasovat. Je to kvůli průhlednosti možné motivace zastupitelů. V tomto konkrétním případě se jednalo o prodej příkře svažité parcely ve velice zanedbané části města - běžte se tam podívat. A za odhadní cenu, stejně jako v jiných případech. Ať by byl žadatelem kdokoliv, hlasoval bych pro. Zkulturní se místo, kde nyní přespávají bezdomovci, město získá peníze za prodej, získá trvalou platbu daně z nemovitostí. Je to zájem města a neměl jsem sebemenší důvod nehlasovat.
Autor:Občan Pb Vloženo: 2017-10-23 21:27:32 IP: 176.98.110.***
Pro p.Dvořák: pamatuji situace, kdy zastupitel ohlásil střet zájmů, odešel ze sálu a hlasování se nezúčastnil. Můžete mi vysvětlit, co má za smysl ohlásit střet zájmů a pak hlasovat? Dodávám, že takto nepostupujete pouze Vy.
Autor:Václav Dvořák Vloženo: 2017-10-23 21:02:41 IP: 90.177.42.***
Dovolím si zareagovat, ale jen na něco, nebudu psát elaborát. Článek pana Větrovského je snůškou politických polopravd a manipulací - je dobrým učněm pana Vacka. Napřed se snaží ukázat jako rovný chlap a nepřítel intrik. Nevím, jak s tím jdou dohromady jeho zákulisní snahy o rozbití současné koalice. Nejsem dokonalý, ale myslím si, že své názory vyslovuji všude jasně, předvídatelně, odpovídám na otázky. A ve stejném duchu i píšu. Věřím, toto vše panu Větrovskému vadí, že mu vyhovovaly časy starosty Řiháka. Každý zastupitel by měl vystupovat věcně a stručně - abychom tam nespali. A měl by rozumět tomu, o čem se jedná. Jen maličkost: pan Větrovský píše, že se hlasovalo o prodeji pozemku pro mého švagra. Pane Větrovský, já jsem pro jistotu ohlásil střet zájmů proto, protože zájemcem byla osoba se mnou "sešvagřená" - ne můj švagr. Asi Vám mnoho neříká občanský zákoník, tam se dočtete, co to znamená. Pane Větrovský, tvrdíte, že jsem budoucí kandidát na starostu za ANO. Odkud jste to vzal? Možná ano, možná ne - nejsem na politice závislý! Pravdu máte v jednom - koalice by měla mít lepší účast na jednání ZM. Zároveň Vás ujišťuji, že nepovažuji opozici za "prašivou" a do úst mi to vkládáte jen Vy. Při své práci nesleduji stranický dres zastupitelů, ale naslouchám argumentům a podle toho hlasuji. Chápu, že Vy to máte jinak. A nakonec k panu Švendovi. Za 3 roky spolupráce s ním jsem jej poznal dostatečně. Udělal pro město, včetně jeho politické kultury, hodně. Malá rada: kopat do slušného člověka se zpravidla ukáže být velmi kontraproduktivní. Na závěr: já do své práce politiku netahám. A neřeším, jaké strany se dostanou do vedení města. Ale chtěl bych jedno: aby to byli slušní pracovití lidé, co své práci rozumí a plní slovo.
Autor:Vařeka Jindřich Vloženo: 2017-10-23 20:09:27 IP: 109.72.12.***
Dobrý den všem. Běžně komentáři neplýtvám, nicméně považuji téměř za svoji povinnost zareagovat na příspěvek pana Vacka následovně: Pan Vacek kostrbatě vysvětluje, že v PB již není poctivých prosperujících podnikatelů, protože Ti, kterým se daří, vděčí za svůj úspěch zločinnému spojení s radnicí. Takto hrubě urazit tolik šikovných a poctivých občanů Příbrami najednou, to se ještě nikomu nepodařilo. Pane Vacku, Vy jste již dočista pomátl. Váš starosta.
Autor:J. Hodrment Vloženo: 2017-10-23 19:17:23 IP: 176.98.110.***
Jeden z příspěvků diskutujícího Tondy byl pro porušení Kodexu diskutéra vymazán. Obracím se na diskutují se žádostí o slušnost a vzájemné nenapadání se.
Autor:tonda Vloženo: 2017-10-23 19:16:25 IP: 176.98.110.***
p.Vacek je zas s podnitelskými představami mimo.Proč to neudělal jako starosta?Teplárna. to byl podnikatelský zaměr..........
Autor:Revolta Vloženo: 2017-10-23 16:53:05 IP: 176.62.232.***
Vacek se řídí heslem " Co si nepamatuji, to se nestalo " , jinak k Větrovskému, mám pocit že je na radnici tak nějak do počtu , nevím o ničem zásadním co udělal pro město krom toho že kope na radnici za fotbalový klub . Co se týká Andreje , ten ať je jakýkoliv Větrovský věren stylu současné ČSSD si do něj také kopl .
Autor:S930 Vloženo: 2017-10-23 14:44:12 IP: 109.72.5.***
Josef Vacek: v diskusi pod článkem ing.Dvořáka se snažíte nastolit kampaň za zvolení jiného starosty. Taková snaha je velmi průhledná, poplatná době před rokem 89 a ucelující pohled na Vaši osobu když víte, že současnému starostovi se do obhajoby moc nechce (minimálně 2x to zaznělo i veřejně). A upřímně, já se mu ani nedivím. Profesionální žvanilská netáhla dokáží umořit kohokoliv.
Autor:S930 Vloženo: 2017-10-23 14:38:53 IP: 109.72.5.***
Ještěže nejsou k dispozici videa z jednotlivých zastupitelstev. To bychom znovu mohli vidět zastupitele Větrovského jak "pracuje" v průběhu jednání na mobilní telefonu tak horlivě, že jen tak tak stihne hlasovat, pokud ví o čem :-)
Autor:Martin Vloženo: 2017-10-23 14:30:05 IP: 109.72.4.***
Pane Vojto, nezpochybňuji v tomto ohledu vůbec nic, jedno je však z mého pohledu jisté, demokracie obdržela volbou (ano, já vím že demokratickou) pana Babiše pořádný plivanec do tváře. Jen jsem reagoval na závěrečná slova pana Větrovského, že jsem velmi zvědav, zda to nebude právě jeho strana, která nakonec "zradí" své voliče, kterým před volbami slibovala, že do vlády s tímto pánem nepůjde. To ostatně slibovali všichni, tak se nechme překvapit.
Autor:Obyvatelka Pb Vloženo: 2017-10-23 12:50:26 IP: 109.72.12.***
Přidávám se k názoru Honzy a také by mne zajímalo co konkrétního udělal pan Větrovský pro Příbram. Co dříve udělala ČSSD, to víme - například prodej/směna pozemků na Evropské, prodej 1. polikliniky, přemrštěné dotace a dary pro 1. FK, nezkolaudované stavby na cizích pozemcích, pro město nevýhodné smlouvy (skládka, MHD, pronájmy a jiné a jiné).
Autor:Vojta Vloženo: 2017-10-23 12:46:17 IP: 95.105.110.***
Pane Martine, nic proti vašemu názoru. Je ale také možné a podle mě dost pravděpodobné, že to byl úkol ministra vnitra pro policejního prezidenta, vytvořit na onoho trestně stíhaného takzvané kompro. Po takzvané "reformě" ÚOOZ, jak jí pan ministr předvedl, bych se tomu rozhodně nedivil. Voliči nejsou hloupí. Pan bývalý ministr se do sněmovny dostal jen s odřenýma ušima, ve volbách nedosáhl ani 3 tisíc hlasů.
Autor:Martin Vloženo: 2017-10-23 12:20:06 IP: 109.72.4.***
No nechme se překvapit, zda vaše partaj po volebním výprasku nakonec ještě ráda nevytvoří koalici s trestně stíhaným premiérem, vážený pane. Toho bych se zase velmi nerad dočkal já...
Autor:A. Dlouhý Vloženo: 2017-10-23 11:25:57 IP: 105.85.110.***
Pane Vacku, byl jste to vy, kdo v tom opravdu uměl chodit. Kamarádit se vlivným politikem? Že to píšete právě vy. A co vaši kámoši Melichar, Starka a Kašák? Na ty ta vaše sentence neplatí? Zase se snažíte odvést téma někam jinam a já vám na to skočil. Bohužel. Ale to se fakt nedá, nereagovat na takové nehoráznosti z vašich úst.
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2017-10-23 11:16:57 IP: 193.35.102.***
Jak šly roky, tak se v Příbrami pozvolna měnila podstata podnikání. Partnerem pro podnikatele se postupně stával vlivný úředník v politickém dresu. Osoba, která zajišťuje privátnímu subjektu peníze na investice, případně hradí provozní náklady firmy. Naivkové, kteří trvali na starosvětském přístupu „náš zákazník náš pán“, třou bídu s nouzí. Pro podnikatelský úspěch v našem městě je dnes skutečně zapotřebí, umět v tom chodit. Kamarádit se s vlivným politikem, případně politicky dosazeným úředníkem nebo mít jinou kvalifikaci. Být třeba příbuzný politika. Vědět věci o něco dříve než ostatní a mít konkurenční výhodu. Napsat hezký projekt, často v něm opakovat vznešená hesla a cíle, která dotace nebo zakázku vybraným subjektům ospravedlňují. A tento model opoziční zastupitel za ČSSD Petr Větrovský ve svém článku dobře popsal. A rázem je oheň na střeše.
Autor:Honza Vloženo: 2017-10-23 11:14:30 IP: 180.958.120.***
Pane Větrovský, víte, nás pan Babiš až tak moc nezajímá. Nás zajímá, co pro nás dělají zastupitelé tady, v Příbrami. Píšete, že se za svojí práci nestydíte a stojíte si za ní. Ale o jaké práci to vlastně mluvíte? Já jsem akorát zaregistroval, jak jste obhajoval dotace do 1. FK a vehementně jste byl proti omezení hazardu. Tak co tam v zastupitelstvu vlastně děláte pro příbramáky? Můžete být konkrétní?
Autor:J. Adámek Vloženo: 2017-10-23 11:04:28 IP: 95.105.59.***
Pane Větrovský, souhlasím se Světoběžníkem, aby se tu diskutovalo věcně. Jen poznámka k tomu praní špinavého prádla. Když někdo pere, měl by začít u svého špinavého prádla, ne u cizího. A že toho špinavého prádla, hlavně z minulého volebního období, je v příbramské ČSSD které předsedáte, fůra. To, že jste komunální volby totálně prohráli a z 11 křesel jste klesli na 3, to určitě nebyla náhoda, že pane Větrovský! To se fakt nedá přehlédnout ani zapomenout. Nechci se tady pouštět do jednotlivých kauz příbramské sociální demokracie, to bychom se zase někam vraceli, a to nechci. Takže trocha sebekritiky by vám rozhodně neuškodila, pane Větrovský!
Autor:Světoběžník Vloženo: 2017-10-23 10:37:47 IP: 105.80.120.***
Pane Větrovský, myslím, že všichni kvitujeme s povděkem, že předseda příbramské ČSSD a příbramský zastupitel Větrovský konečně občanům také napsal nějaký svůj názor. Na tom nic nemužného nevidím, právě naopak. Jen mne mrzí, že jste začal, tak nějak nešťastně, jen praním špinavého prádla, což mě zas tak až moc nezajímá. Problematika MHD? Granty? Nákupy a prodeje pozemků? Fungování Centra sociálních služeb? DIAMO a problematika likvidace následků uranové těžby? A mnoho dalšího? O těchto věcech a mnohých další totiž zastupitel Dvořák dost podrobně psal. Vaše názory na tuto věcnou problematiku neznáme. Máte co dohánět, pane Větrovský!
Autor:Marek Dvořák Vloženo: 2017-10-23 10:23:45 IP: 83.208.153.***
Pane Větrovský, poslední odstavec evidentní narážka na mě. Sice zaměstnaný nejsem, nicméně právní rady radnici skutečně poskytuji, jako jeden z řady advokátů. Avšak, pokud apelujete na slušnost a poctivost, tak předtím, než začnete moji činnost kritizovat, tak byste mě měl nejprve kontaktovat, abych vám mohl vysvětlit, co pro Město dělám a co jsem vše už dokázal pro prospěch Města prosadit. To by mi přišlo od politika slušné a poctivé. Pokud o mé činnosti nemáme jasnou a plnou informaci, je vaše kritika frázovitá. Za tři roky, co na zastupitelstvo chodím, jsem od vás nezaznamenal sebemenší zájem o oblast vodohospodářského majetku města.

Podporujeme

Divadlo Antonína Dvořáka Příbram a Kino Příbram
MHD Příbram - jízdní řády

Aktuální jízdní řády najdete ZDE.

REKLAMA

Starožitnosti, antik Chod

© Mgr. Jaroslav Hodrment
Webhosting a domény od GIGASERVER.CZ
Právní doložka